Crecă tocmai am transformat-o pe Iovaniţa în vedetă internaţională

SUA

UK with plenty of cocks down their throats for ruining my title. how the fuck could she be „The Only Top Model” when my intro said, quite obviously, that there were 25 of them??

Italia

Germania

Elveţia

Australia – la dracu’, tocmai am debutat pe continentul australian. voi vă daţi seama? cum e ca eu să debutez în Australia cu un text despre modă??

Canada

Deci, eu zic că:
a) nimeni nu i-a făcut încă un asemenea PR Romaniţei
b) cred că, dacă era herpes, nu-l răspândeam aşa. Concluzia serii: ar trebui să mă reprofilez pe modă
c) tot ce fac eu în colaborare cu Dinu Lazăr iese glorios.

8 gânduri despre „Crecă tocmai am transformat-o pe Iovaniţa în vedetă internaţională

  1. Don’soara Lupu…
    Asta e una din putinele okazii cand ai reusit sa faci din kaka, bici…
    Care mai si pocneste…
    Daca exista f’un interes pentru subiect, iti pot prezenta o doamna, leat cu Zina Dumitrescu cu care a fost colega de prezentarea modei…E sanatoasa, lucida, cu toate tziglele pi casa si un teanc de poze „din vremea accea”…
    Scoala-te Gheorghe, scoala-te Ioane. E cinci si un sfert antemeridiane…

        • Grea misie v’ati asumat…
          Subiectul Romania e exotic si wired.
          „Materialu’ imbatranit” in rele” e pretextul( prilejul, cum ar zice dom’ Nae Catavencu).
          Treceti la cestiune, domnisoara….
          O nunta in judetul Valcea e un eveniment monden. Chiar de nu e cu general ca in Cehov…

  2. Vorba unui comentator ,parca din SUA,”babe” expirata.Acum ziarele sunt pline de prospaturi,daca te uiti la alea straine,FR,IT,USA,UK ,GE,RU, te gandesti la LOTO 6 din 49 sa castigi milionul de euroi si sa faci o vacanta cu una din ele.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

