Postare cu fotografii

Că am mult de scris pentru revistă şi-o las pe seniora Gilda Comârzan să ruleze fin aici:

Let’s dance the chili cha-cha. 

„Uitaţi, atâta o avea de lungă!” 

„Wow, şi o avea şi groasă oare…?” 

„Nu credem până nu vedem!” 

Product placement. 

Sunt fană HIM. Preferata mea e Joint Me in Death. 

„Pe bune. Chiar nu sunt nepoata lui Eugen Simion!” 

„Unde vezi tu pe stradă oameni fluturând cărţi de Eugen Simion?” 

Moment de sinceritate d-aia serioasă.

Sabia lui Damocles. 

9 gânduri despre „Postare cu fotografii

  1. a atras atenţia din plin. şi nu plecând, ci interacţionând. nu te mai chinui. tu, ca toţi oamenii fără umor, crezi că gluma e o jignire mitocănească la care ălălalt se face că nu se supără. genul tău de om o să moară fără să ştie ce e ăla haz.

    mai degrabă întreabă-te de plt cauţi tu aici şi cum să pleci fără să atragi atenţia.

    • ha. nu am facut nicio gluma, ca tu nu stii ce e aia, te iei in serios. nu mi’ai raspuns nici acum la faza cu femeia aia careia i’a crescut curul. esti pe monden au ba? bine’nteles, zi’mi ca tu scrii ce vrei si ca pulanpizda, dar o arzi ipocrita. faza e ca m’am saturat de cretini. si nu e vina lor, ci a celor care ii ghideaza si le zice ce si cum, tu fiind un exemplu. asta caut eu aici, sa inteleg de ce plm suntem asa de retarzi? nu caut razboaie cu tine, sunt foarte pasnic.

      • de ce pula ta eşti atât de retard? pentru că nu ţi-a dat Dumnezeu – sau hazardul geneticii – mai mult creier.

        1. pot să mă iau şi în glumă cu cine ştie de glumă, dar nu cu retardaţii. că ăia tind să ia autoironia ca pe o invitaţie de a-şi şterge bocancii de mine.

        2. în morţii mă-tii de retardat, a nu răspunde la o întrebare idioată e, pur şi simplu, un refuz de a te coborî la idioţenia idiotului. dar idiotul insistă. vită proastă, pe stradă nu-mi pasă de mărimea curului nimănui. eu remarcam un cur uriaş pe o scenă de teatru, iar asta mă rănea la simţul estetic. chiar eşti atât de retardat, în pizda mă-tii de retardat, să nu faci diferenţa, futu-te-n gât de prost??

        3. în pizda mă-tii, eu ghidez pentru că vreau, sau pentru că oamenii vor? poate un om să ghideze fără existenţa altora 20 sau 2.000 care să zică: ok: ghidează-ne? futu-ţi morţii mă-tii de prost.

        4. foarte paşnic pe pizda mă-tii de cretin împuţit. Du-te şi povesteşte-i vacii de mă-ta cum e ea cretină şi cum eşti tu deştept.

        5. pentru că de câte ori o bovină mugeşte a retard, iar eu îi ard bocancul aferent în bot, bovina va începe să mugească despre calitatea limbajului cu care i-o fut pe mă-sa – de parcă nu exact asta ar fi ideea, să i-o fut apăsat! – ai ban de o zi. Timp să meditezi la CUM E CAZUL SĂ TE COMPORŢI şi DE CE NU E INDICAT SĂ FACI PE BOVINA REVANŞARDĂ PE SITE-UL MEU.

  2. „atata o avea de lunga”……flasca sau in erectie?Nu de alta dar ma pregatesc de campionat de SULE, si vreau sa vad cu ce vine concurenta.In rest ,cam lesinata audienta,astia chiar erau cerebrali.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

