Din categoria „Handicapaţi de pe Internet şi tâmpeniile lor sinistre”

Oamenii normali cu vieţi normale încap perfect de mine. Numai ţărănoii cu tupeu, care se trezesc dimineaţa cu întrebarea „pe cine mai fur / înşel / plagiez / trag pe sfoară / calomniez azi” au un stres în privinţa mea, pentru că ştiu că nu vor scăpa uşor.

Apoi, există categoria „luzăr retardat, plin de venin că e ignorat de toată lumea şi venit să latre duşmănos, plasându-şi musai linkul în timp ce latră, în speranţa că atrage câţiva rătăciţi pe site-ul lui de rahat”. Scuza: „e Internet, deci pot să mă port cum vreau”. Genul de om care, dacă s-ar stabili o porţiune în Piaţa Unirii unde legile se abolesc, ar ucide după bunul plac, pentru că se poate. Remarcaţi că există oameni care-s politicoşi şi de bun simţ chiar dacă e Internet. Pentru că nu stă în firea lor să fie mârle cu alţii. Zona liberă de reguli e ocazia perfectă pentru a deduce adevăratul caracter al omului.

„Bine, Lorena, dar şi tu scrii cu argou.” Nu e totuna să scrii cu argou ÎNTR-UN TEXT PERSONAL, CARE NU ŢINTEŞTE PE CINEVA ANUME, sau să scrii cu argou când te adresezi cuiva. Aşa cum nu e totuna să faci un număr de stand-up cu „pulă” sau să i-o adresezi direct amigdalelor mamei cuiva. În primul caz, e demers artistic, în al doilea, atac la persoană.

Iar eu nu mă adresez aşa nimănui, fără un motiv întemeiat. Dacă o fac, e pentru că:
a) susţine inepţii atât de sinistre încât orice efort de comunicare normală e zadarnic
b) mă ponegreşte constant, dar totodată revine la cerşit de atenţie. ceea ce un om cu coloană vertebrală nu face. dacă decizi că deteşti pe cineva, marş în pizda mă-tii şi detestă-l la mă-ta-n coteţ, nu-l sufoca cu prostia ta. eu, dacă ajung să detest un om, îl şi evit. nu stau să-i arăt în mod repetat că uite, exist. când faci asta, e semn că atenţia ăluia pe care-l deteşti e totuşi importantă pentru tine. deci, voi, vitele proaste care mă înjuraţi în spam, nu faceţi decât să vă milogiţi de mine să observ că existaţi.

Una dintre inepţiile sinistre ale acestui gen de retardaţi e „cine te-a pus pe tine formator de opinie”. O comisie celestă, formată din heruvimi şi serafimi, idiotule. În nici un caz alegerea liberă a câtorva sute de oameni de a mă citi zilnic şi a reveni cu fidelitate. Aşa cum, de altfel, faci şi tu, vită retardată. Carevasăzică, te formez şi pe tine la opinie, fie că-ţi convine, fie că nu. De aceea mă şi înjuri: pentru că te chinui să-ţi sufoci complexul de inferioritate.

16 gânduri despre „Din categoria „Handicapaţi de pe Internet şi tâmpeniile lor sinistre”

  1. io nu pricep de ce tot apari cu articole d’astea din cand in cand. articole in care scoti in evidenta niste labari care n-ar merita nici strofocarea de a fi trimisi in pula, chestie care implica totusi un minim efort, daramite sa te mai si justifici… puii mei

      • A, deci te enerveaza ideea de a te justifica? Pai chiar asta m-a enervat si pe mine citind. Cu citate care ti s-ar fi reprosat si explicatii ca de ce-ai facut-o &shit. Oi fi io ala al 1001lea cretin da tot tin la tine si la stilu tau, poti sa ma futi linistita 🙂

  2. lorena, dacă acum ai face un sondaj /polldaddy) aici pe blog şi ţi-ai întreba fanii reali, sincer şi anonim, ce părere au despre articolele ăstea adresate luzărilor, e posibil să se lase cu concluzii nu foarte plăcute. al o mie unulea sau doilea, realitatea este că orice cititor, oricît s-ar simţi el de ne-vizat de o postare ca asta de mai sus, tot resimte aşa, ceva, neplăcut pe undeva. pentru că nimic nu-ţi garantează că mîine nu vei fi tu dobitocul. nici măcar bunul simţ. e posibil o dată să scrii ceva şi să intri în aceeaşi categorie, fie pentru că tu nu ai fost prea atent, fie pentru că destinatarul avea o zi proastă.
    în principiu, cred, toţi sîntem de acord că trollii, idioţii, blabla, merită linşaţi. dar nu scriem toată ziua despre asta. eu n-aş face-o măcar ca să dau impresia că am de-a face şi cu oameni normali, că nu mă caută doar dobitoci. ei bine, şi din alte motive, care ţin de faptul că s-ar putea să-i vexez pe ceilalţi, ne-dobitocii.

    • băi, dar nu înţeleg de ce fanii reali ar trebui să-mi dicteze subiectele abordate.

      mă faci să mă simt ca un manelar la o nuntă. un manelar, căruia îi lipeşti sutarul de frunte, să ţi-o cânte pe aia cu ce bombeu şi ce balcoane, că aia îţi place ţie. să n-o cânte pe aia cu mor duşmanii, că nu-ţi place.

      mie nici un fan real nu mi-a lipit încă sutarul de frunte să cânt despre X sau Y. Deocamdată, cânt despre ce vreau eu să cânt. Iar dacă am nervi de descărcat, o să-i descarc, fără să cer opinia vreunui fan real. free shit is free, you know.

    • Legat de teama de care zici tu, Geeea, că poţi să calci odată pe o mină marca Lorena şi să detnoeze, mi s-a întâmplat ceva interesant. Am avut de-a face mulţi ani cu un ins celebru la scară planetară prin arţag şi prin talentul de a se certa cu prietenii şi cu cei din jur, în special cu cei care îi făcuseră vreun bine. Cunoşteam firea lui şi relaţia noastră mergea foarte bine, spre prietenească. Nu făceam eforturi să-l menajez, să nu sară vreo scânteie pe fitilul lui scurt. Îi spuneam ce gândeam şi el aprecia. În schimb, cel care s-a supărat am fost chiar eu. E drept, nu dintr-o dată, ci după un şir lung de derapaje tot mai inacceptabile, dar care nu aveau legătură directă cu mine. De câţiva ani am rupt tacit relaţiile.

      • neax, baţi vreo şa să priceapă iapa?

        că nu înţeleg foarte clar rostul acestui comentariu. şi eu am cu tine o relaţie spre prietenească, e drept, nu mi-ai făcut niciun bine de proporţii, dar nici nu ţi-am solicitat vreunul şi nu mi-e clar la ce derapaje inacceptabile faci aluzie subtilă.

        oricum, preferabil, dacă ai ceva concret să-mi reproşezi, e să-mi dai telefon şi să zici, nu să-mi postezi comentarii cu apropouri obscure pe blog.

        • Doamne fereşte, nu are nimic de-a face cu tine. Cu omul ăla chiar am făcut chestii împreună, e bărbat, nu stă în România şi nu mai am relaţii (nici măcar la nivel de telefon) de ani. Deci nu te încadrezi nici de frică (în afară de faptul că Geea a spus că unora le poate fi frică de reacţia ta, cum le e multora de reacţiile aceluia). Am pus comentariul doar pentru morala unde dai şi unde crapă, adică eu, cel mai placid om din lume m-am supărat şi nu celălalt, considerat dinamită ambulantă.
          Dacă am probleme cu cineva, îi spun direct sau rup complet relaţiile, după cât îl consider de apt să înţeleagă.. Nu-i umblu cu aluzii. Stai liniştită.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

