Îl iubesc pe Ştefan Iancu!

Rareori are un om norocul să întâlnească un prieten atât de bun şi de dezinteresat, precum este acest crai de curte veche şi mentalităţi postmoderne.

După ce am scris Rondo Capriccioso şi au fost alea două luni când toată lumea a orgasmat, Iancu a fost cel care mi-a atras atenţia: „Se putea infinit mai bine!” Şi a arătat cum, unde şi în ce fel. EXACT PE INTENŢIILE CĂRŢII.

Iancu mi-a citit textele şi mi-a trimis manuscrise migălite cu track changes şi explicaţii care variau de la „ce căcat e căcatul ăsta sinistru?” la „ok, mişto asta. mai aprofundează”.

Iancu mi-a revăzut texte în engleză şi mi-a arătat părţile care bălteau.

Iancu îmi descifrează mereu corect intenţiile, şi îmi dă mereu sugestii prin care să le fac să devină mai clare. Şi îmi spune mereu: „Se putea infinit mai bine!”

Cred că nu există lucru prin care să recompensez tot acest „bringing the best out of me”. Şi vă doresc tuturor să aveţi un Iancu în vieţile voastre. Ca să aflaţi şi voi că puteţi infinit mai bine. 😀

14 gânduri despre „Îl iubesc pe Ştefan Iancu!

  1. „Ce spui, tu, străine? Iancu e departe;
    Mâna sa dibace care-aprofundează
    Al Lorenei viu catharsis veghează;
    El e-acel Nemesis cu sânge în vine
    Care defulează
    Şi-i spune mereu: “Se putea infinit mai bine!”

    (iertare, Lorena, nu știu ce-mi veni!)

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

