PR-ul bun e ca ţaţa satului

Cei care aţi fost vreodată la ţară ştiţi fenomenul. Există o băbăciune, de obicei hâtră şi lipicioasă, care, dacă i se pune pata pe mă-ta şi decide să lanseze zvonul că e curvă, dă un comunicat de presă oral prin sat, de aşa natură încât a doua zi, toată lumea ştie şi comentează cu implicare cât de curvă e mă-ta.

Ţaţa satului, odată ajunsă în oraş, spălată cu Domestos şi îmbăiată în nişte Chanel, e PR-ul perfect. Ea ar trebui să predea cursuri de PR, cu tips and tricks, să învăţăm şi noi, muritorii, cum se face meseria asta bine. Dar BINE, nu cum o fac proastele pe care mârlanii le angajează PR-i pentru că sunt prea urâţi să se dea la ele gratis.

Şi zic asta pentru că, pentru prima oară în istorie, fac şi eu PR la un eveniment propriu şi-mi dau seama cât e de greu să fii eficient în domeniu.

7 gânduri despre „PR-ul bun e ca ţaţa satului

    • Ce înţelegi tu prin supermeseriaş? Faptul că un mitoman publică păreri despre articole şi cărţi pe care nu le-a citit, respectiv despre un CV pe care nu l-a consultat?

      Nu mă bag în deliruri de psihopaţi. În fond, ultima oară, retardatul ameninţa că nu voi mai publica în Kamikaze. La asta, Kamikaze m-a invitat să public în pagina de invitaţi. Cam atât am avut de comentat.

  1. Păi e un aspect: dacă ţaţa talentată lansează zvonul cu curvenia, are şanse maxime să prindă. Dar, oricât de talentată ar fi, i-ar veni muult mai greu să convingă satul că cineva e de o moralitate exemplară, semi-vergină, etc.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

