Morning trolling

Dom’ notar:
Am descoperit un lucru care mă îngrozeşte. Am postat pe blog, mai demult, un text despre cartea lui T.O. Bobe („Cum mi-am petrecut vacanţa de vară”). Pentru cei care nu ştiu, orice cuvânt pe care îl scrii pe blog le poate apărea celor care caută pe google articole referitoare la tema/termenii respectivă/respectivi. Am observat, de vreo 3-4 zile încoace, că majoritatea celor care ajung pe blogul meu o fac pentru că au tastat pe google „compunere despre cum mi-am petrecut vacanţa de vară pentru clasa n”. Ceea ce înseamnă că elevii, deja, nu mai ştiu nici măcar să povestească ce li s-a întâmplat LOR şi caută compuneri ale altora, despre cum şi-au petrecut alţii vacanţa de vară, pe care să le prezinte profei la începutul anului şcolar, ca şi cum ar fi ale lor proprii. Mi se pare înfiorător să demisionezi în felul ăsta de la propria capacitate de a gândi. Ce oameni vor ieşi din ăştia? Primul răspuns care-mi vine în minte e: prim-miniştri.
Like · · Unfollow Post · 16 minutes ago ·
3 people like this.

Lorena Lupu: o ţară unde numărul prim-miniştrilor îl depăşeşte pe al oamenilor.
3 minutes ago · Like

8 gânduri despre „Morning trolling

  1. Google ar trebui desfiintat. Nu poti sa spui ceva cu talc, fara ca vreunul sa caute expresia pe google si apoi sa incerce sa te desfiinteze cu ce a invatat el de acolo.

    Sau macar parintii sa le mai fure copiilor cablurile de la calculatoare in perioada cand au teme de facut.

  2. Păi cum vrei şi tu să scrie în compunere că a căutat toată vara pe Google texte despre „cum mi-am petrecut vara”?… E cumva recursiv şi asta-i chestie de matematică.

  3. Vina nu e a lor, ci a vacanţelor lor, atât de trase la ştanţă încât nu li s-a părut vacanţierilor (ce cuvânt!) că merită alt efort decât să ponteze ce-au scris predecesorii.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

