Banii sau kilogramele?

Bârfeam eu azi cu bunul meu amic Goace despre varii chestii şi oameni şi, printre toate acestea, despre cineva care slăbise foarte mişto într-o perioadă când avusese o relaţie. Şi scoate Goace una fenomenală: „Perspectiva sexului gratis te face să slăbeşti”.

La care, rămân eu aşa, pe gânduri, şi zic:
-Stau şi mă gândesc, dacă aş avea de ales: să plătesc 100 de euro pentru o partidă de sex, sau să slăbesc 5 kilograme, cred că aş alege să plătesc.
-Lasă, o dă Goace pe glumă, cred că te descurci şi gratis, deocamdată.
-Nu, mă, nu e vorba de mine, ci de idee. Mi se pare mai puţin umilitor să marchezi banul decât să-ţi aduci ajustări personale, ca să satisfaci standardele cuiva.

Serios, azi am avut această revelaţie. Aş prefera să plătesc pentru sex, decât să mă vopsesc blondă, să-mi pun silicoane, botox, să-mi fac orice altceva pentru sex. Mi se pare că în primul caz, rămâi senior. În al doilea, devii un fel de sclav umil al fiţelor celuilalt, caz în care – cel puţin în cazul meu – orice interes sexual moare. Voi ce părere aveţi?

15 gânduri despre „Banii sau kilogramele?

  1. Pai sa o luam sistematic:
    1: Sex gratis nu exista. Intr-un fel sau altul tot platesti, in bani, flori, ciocolata, bijuterii, timp petrecut ascultantand vaicareli, timp petrecut alergand dupa ea / el.
    2: Sexul pe bani, adica mersul la dame este simplu. te duci, platesti, futi, pleci. Eventual, daca ai norocul, iar la 100 de euro de obicei il ai, dai de una care iti ofera “girlfriend experience”, adica te mangaie, te pupa, te intreaba de sanatate, te tin in brate dupa ce ai terminat.
    Cred ca depinde totusi de dispoztie pe care o ai. Vrei sa ai parte de un wam-bam, thank you m’am, sau vrei lugu lugu?
    La capitolul kilograme situatia sta cam asa, dupa mine: am kilograme in plus si am viata sexuala activa. Nu exista om care sa nu aiba. Orice femeie sau barbat, indiferent de kg isi gaseste un partener, 2,3.
    Mai e si considerentul ala: kilograme in plus = trai bun 😀

  2. haha! comme c’est dingue.
    parerea asta o ai cind n-ai probleme grave care sa te faca sa te simti cu adevarat nevandabil pe piata asta. cind stii ca exista ceva care te impiedica sa ai o relatie normala, oricit de scurta, singurul lucru pe care-l faci e sa incerci sa-ti dovedesti ca esti inca valabil. si singurul lucru pe care nu-l faci e sa platesti pentru asta, pentru ca e ca si cum ai capitula.
    aia cu oricite kile ai avea tot ai cu cine e monumentala!

  3. Gadjodilo: ai si argumente?
    Eu vad in fiecare dimineata pe strada in drum spre munca oameni de toate facturile volumele si greutatile in diverse perechi.
    De burtosii cu lant de aur la gat care umbla cu pitsi nu mai discutam.

  4. Eu ştiu o fată care după ce s-a căsătorit (deci după ce a obţinut de la notar actul de proprietate asupra partenerului) s-a îngrăşat foarte mult. Chestiile aste ase petrec uneori inconştient, depinzând de percepţia asupra propriei fiinţe.

    Părerea mea? În ce mă priveşte sunt băiat, deci nu mă dau peste cap să arăt într-un fel sau altul (e mişto asta la băieţi). În ce o priveşte pe ea, decât să slăbească fals sau nesincer, adică pe fondul unor complexe pe care le are cu privire la părerea mea despre kilogramele ei în plus… :)))

    Problema e cât de multă încredere avem în noi.

  5. bun, şi acum să răspund eu. o s-o fac clişeic: există sex de ocazie şi sex pe termen lung. hai să n-o numim relaţie, că uneori e complet neoficială, ba chiar secretă, ba chiar ai câte 3-4 chestii secrete concomitente, etc., deci îi zicem long-term affair, ca să intre toate căcaturile în ea, de la căsnicie la aventură de durată.

    niciodată nu vei putea avea long-term affair cu cineva care nu te vrea necondiţionat. cei care te vor DOAR cu 5 kg mai slab sau DOAR cu implant de căcat în creier or să dispară subit când vor da de cineva cu 6 kg mai slab sau cu mai mult căcat în creier.

    oamenii cu care merită să întreţii long-term affairs sunt ăia care ţin la tine şi când eşti depresiv, şi când eşti bolnav, şi când eşti şomer, şi când dau de tine în metrou şi ţie-ţi curge sânge din nas. PENTRU CĂ ŢIN LA TINE. CA OM.

    restul sunt oameni de futut o dată, să nu-ţi pară rău că ţi-ai refuzat o curiozitate. şi pentru un futai de o ocazie, nu merită să faci sacrificii. întrebi cât costă şi gata.

  6. Lorena, nu stiu la barbati, dar la femei, se intimpla de multe ori sa slabeasca natural, taman gratie faptului ca (in sfarsit!) fac sex! 😉 stiu o gramada de povesti cu musculatura intarita, kile pierdute, oki stralucitori, ten luminos, etc…
    Ia sa-i intrebi pe cercetatorii britanici!;)
    si be) nici nu stiti cate obeze cu viata sexuala implinita/palpitanta/de invidiat/de stdiat/etc cunosc!:D
    deci: DA ! ori te vrea asa cum esti, ori sa-si caute un/unu conform STAS0ului personal!;)

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

