Târşă

Chiar aveam un subiect mişto pentru azi. Apoi mă uit cine comentează. Un retardat care caută greşeli imaginare, încă un retardat care scrie romane interminabile şi boring, complet surd la ceea ce încerc eu să spun.

Pentru oameni cretini ca ăştia chiar nu merită efortul. Nu am nici o tragere de inimă să scriu, să mă citească ăştia.

„Dar banează-i, Lorena”. Am lista de ban mai lungă decât barba lui Dumnezeu. Şi m-am săturat ca oamenii normali să mă citească şi să plece, iar retardaţii să stea să dea câte 30 de comments, fără să se prindă că şi mamele lor s-ar plictisi de ei, dacă ar sta să le pisălogească atât.

Tocmai de aceea – vreau comentarii de la oameni inteligenţi. Dacă se adună 25 de persoane, mâine voi scrie despre subiectul mişto la care m-am gândit. Dacă nu, promit să nu postez o săptămână. Greva nescrierii. Pentru că nu vreau să-i banez eu pe idioţi, să le fixez o măsură coercitivă pe care oricum n-o pricep, ci vreau să înveţe idioţii ceva de la viaţă.

106 gânduri despre „Târşă

      • In esenta, tu scrii doar pentru cei care ar putea sa inteleaga si sa-ti confirme lucrul acesta, nu-i asa? Iar ceilalti, mai batuti in cap, care dau aiurea din gura, nici n-ar trebui sa conteze… Desi, eu cred ca scriitorii sunt sortiti sa scrie pentru oameni mai prosti ca ei.

        • scriu doar pentru cei care ar putea avea plăcerea să deschidă pagina, să se distreze şi să zică: da, am râs. şi e ok. dar când numai bătuţii la cap semnalizează şi blogul devine brusc o corvoadă sinistră, nu mai e ok.

          nu e ca şi cum aş ispăşi cine ştie ce păcat capital suportându-i pe ăştia. am nevoie să simt şi feedbackul oamenilor normali.

  1. Pe bune!? Ai de gand sa-mi iei drogul? Iti este necesar un dialog cu noi? Faptul ca revenim, fara sa umplem comentariile de prostii nu se pune? Crezi ca majoritatea fanilor tai sunt „Sexpir”? Suntem doar inteligenti, dar ne lipseste istetimea cuvantului . (Acum o sa dau cu bata in balta) Nenea „Sexpir” avea nevoie de un spectator (ca si critic vocal) care intelegea cuvantul, dar nu putea sa exprime ce simte? Chill !!! We love you!

    • Uneori nu strică o formă oarecare de dialog. Chiar şi fără „isteţimea cuvântului”. Că dacă voi tăceţi mereu şi ăia zbiară mereu, e ca şi cum ar fi un blog detestat de tot universul. Şi asta mă oboseşte.

  2. La un moment dat, imi doream foarte mult sa pot educa oamenii. Sa-i invat, sa-i fac mai buni, mai destepti. I-am spus unui prieten lucrul asta iar el, in replica, mi-a spus ca asa incepe orice dictatura. D-aia, poate e mai bine sa inveti sa traiesti si cu astia, decat sa incerci sa scapi de ei.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

