Scurtă şi jucăuşă

Merg eu pe stradă, acum 5 minute, şi trece pe lângă mine un autobuz cu afişaj „DEFECT”. Şoferul scoate capul pe geam şi-mi strigă:
-Eşti cea mai frumoasă fată pe care am văzut-o în seara asta.
Îi strig şi eu:
-Mulţumesc. Şi dumneavoastră sunteţi cel mai defect autobuz pe care l-am văzut în seara asta.

Pam-pam.

23 de gânduri despre „Scurtă şi jucăuşă

  1. daca acel compliment nu a fost precedat da unul din apelativele „papuse”, „pisi”, „pasarico” inseamna ca nici soferii de autobuz nu mai sunt ce-au fost 😦

  2. Aici a functionat creativitatea. Spontaneitate suta la suta. Replica de dragul replicii. Sunt curios daca ti-au mai venit in minte si alte replici dupa ce autobuzul a parasit locul faptei…

    Ba chiar lansez o provocare: replici alternative. Cu putin noroc autobuzul si Lorena se pot afla din nou in acelasi punct de intalnire.

    -Eşti cea mai frumoasă fată pe care am văzut-o în seara asta.
    -Hei, atentie la stalp!!! (sa nu fie cardiac)

    -Eşti cea mai frumoasă fată pe care am văzut-o în seara asta.
    -Mulţumesc. Şi dumneavoastră sunteţi cea mai frumoasă fată pe care am văzut-o în seara asta.

    Etc.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

