„Valoarea umană”

De data asta, mă contraziceam eu pe Facebook cu unii care tocmai descoperiseră apa caldă, roata şi materialismul femeii. Mă rog, să-l fi descoperit e una. S-o ardă dogmatic şi superior pe tema asta e cu totul altceva. 

 

Băi, indivizi cu creiere de găini, nu e ca şi cum voi aţi povesti prietenilor. „Am combinat-o noaptea trecută pe una. Avea o credinţă în Dumnezeu de te dădea pe spate. Era de o cultură generală halucinantă şi mi-a povestit trei planuri de gestionare care ar putea transforma un institut cultural într-o mină de bani”. 

Nu, labelor proaste. Voi povestiţi prietenilor: „Am combinat-o noaptea trecută pe una. Avea ţâţe tari, cur mare, dar obraznic, craci lungi şi a sărit direct în pat, fără să-mi piardă timpul.” 

Ei, bine, dacă astea-s criteriile voastre profunde şi pline de subtilitate, de unde obrăznicia de a pretinde părţii opuse să se orienteze după „valoarea umană”? 

„Stai, mă, Lorena, că tu vorbeşti de futut sportiv şi neimplicat. Pe când în iubire…” Şi atunci cum se face că iubirea perfectă e, în toate romanele siropoase (aka pe înţelesul poporului) întâlnirea dintre un milionar şi un fotomodel? 😀

 

28 de gânduri despre „„Valoarea umană”

  1. @unii de pe facebook: pai coaie ce vina am eu ca profit de banii tai daca nu ai altceva de oferit; daca erai frumos, destept si cu pula mare nu se punea pb de materialism dar asa….

  2. te contrazic. vezi cazul iri si moni.

    daca tu iesi diseara zi te cuplezi cu unul care ulterior te tine toata noaptea’n cuc, ce le zici prietenelor a doua zi? „fata, il iubesc!!!”?

  3. Sau poate centurista era tanara si nefericita. 🙂 Eu nu inteleg de ce unii cauta femeia perfecta intr-o individa sub nivelul lor. Muzele poetilor sunt, adesea, femei usoare.

  4. Totul e asa cum a vrut Mama Natura. Barbatii se uita dupa femei cu caracteristici care garanteaza ca vor face copii sanatosi: de exemplu cur si tate mari. Astfel ei isi transmit genele cu success. In schimb ei ofera resurse si protectie femeii, aceasta fiind in special vulnerabila in timpul sarcinii. De aceea femela cauta un mascul care poate in primul rand genera acele resurse si protectie. Pe vremuri asta insemna sa poata dobora un rinocer cu sulita sau mai stiu io ce. Acum inseamna sa fie stabil financiar si nerupt in cur macar.

    Femeia= fabrica de copii
    Barbatul= animal de povara

    Yay Nature!

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

