Live and Let Breathe

Noi, românii – adică, voi, românii, că pe mine jumătatea mea ungurească mă fereşte de asta, aveţi o chestie extrem, dar extrem de nasoală. Şi anume, fără să vă daţi seama, uneori cu cele mai bune intenţii, vă băgaţi în viaţa omului şi îi luaţi aerul. La figurat, ok, dar omul nu are cum să nu se simtă agresat de situaţii precum:

-Nu vă supăraţi, unde e Strada Crocobaurilor?

Şi, repede, atitudinea de ţaţă băgăcioasă:

-Dar, unde vă duceţi?

***

Unul, vrând să fie simpatic şi haios, noaptea la 2.

-Ce-ai dragă, n-ai somn!?

Ocazional, varianta şi mai retard-obraznic-sămânţar-tablagie:

-Dar de ce n-ai somn la ora asta?

***

Eu, postare pe Facebook:

„Sunt un om fericit”. 🙂

Alt haios: „Got laid?”

Şi multe, multe alte exemple similare.  Tone.

***

Şi aşa, viaţa mea se transformă într-un lung război cu sinele, respectiv cu răspunsul: „Ce morţii curvei de mă-ta te priveşte pe tine?”

PLM, eu nu văd de ce să duc eu acest război cu mine şi de ce să nu vă autoeducaţi voi. Aveţi de pus o întrebare la care e funcţional răspunsul: „Ce morţii curvei de mă-ta te priveşte pe tine?” Înghiţiţi-o. Pentru că, chiar dacă vă respect suficient de mult încât să nu v-o adresez, vă voi trata cu 15% mai glacial şi mai răutăcios de atunci încolo. Şi, la un moment dat, când respectul o să  dispară complet, tot o să v-o adresez.

13 gânduri despre „Live and Let Breathe

  1. Mie imi place faza din mijloace de transport:
    „Coborati la prima?”
    „Nu, la a doua”.
    De parca il intereseaza pe celalalt unde cobori tu.

    Am vazut postarea de pe facebook aseara, dar pe mine ma ducea gandul la melodia celor de la Tapinarii.

  2. (Şi aşa, viaţa mea se transformă într-un lung război cu sinele, respectiv cu răspunsul: “Ce morţii curvei de mă-ta te priveşte pe tine?”)

    „4. Pentru ca lucrurile sunt fix asa cum sunt.
    Esti un om mic intr-un univers mare, inconjurat de alti oameni mici, copaci, masini, casute, furnici, mere si catei. Nu o sa reprezinti niciodata mai mult. Nu o sa schimbi niciodata nimic. Vezi-ti de treaba si nu te mai ambala aiurea. Ia lucrurile asa cum sunt. Ia oamenii asa cum sunt. Lasa totul sa existe in acest mare nimic. Bucura-te de ce poti sa te bucuri. Iubeste pe cine poti sa iubesti. Cumpara ce poti sa cumperi”

    de aici: http://peculiarme.wordpress.com/2012/07/21/why-you-should-not-give-a-single-fuck-for-dummies/ (io o consider&apreciez ca o pizda f. interesanta, recomand)

  3. Iti doresc sa scapi de limbajul asta deplorabil si sa te transformi in ceea ce ai putea sa devii.Apropos, mama e moarta de 7 ani, daca la ea te gandesti si-n ultimii ani de viata s-a zbatut cu un cancer de intestine, pana cand a facut un stop cardio-respirator.

    • amice, uiţi în ce context vorbim.

      eşti pe blogul meu personal. unde nici unul dintre voi nu dă un ban. unde eu îmi exprim sentimentele exact cum le simt. unde nu datorez nici un fel de concesie nici unui plătitor, pentru că guess what… nu există un plătitor.

      nu mă interesează sfaturi de la oameni care nu-mi citesc decât blogul (aka mocagii), mai ales când din sfaturi e evident că blogul e singurul lucru pe care mi l-au citit.

      nicăieri nu poţi pune condiţii la free version. wake up and smell the coffee.

  4. Mie tocmai asta-mi place la poporul ăsta. Toate astea sunt semn că printre voi, exista oameni care traiesc, nu momîi care doar zâmbesc frumos și dau un ”buna ziua” sec sau un ”scuzati-ma!” și mai sec.
    Iar dacă ție nu și se pare amuzant un comentariu pe facebok, ferește-te să mai postezi public diverse chestii. Dacă n-ai stomac să le digeri, rămâi în lumea ta, da-le block, unfriend și rămâi doar cu ce/cine-ți place.

    • exact logica prostului. „De ce să mă controlez eu, nu mai bine îmi pui tu barieră?”

      Nu. De aia ai liber arbitru. Iar dacă măsori viaţa din om după nivelul de obrăznicie agresivă, mută-te-n Ferentari.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

