Despre Rock the City, cu extaz

Pe scurt: wow.

Pe lung: http://www.tabu.ro/and-they-rocked-the-city/

2 gânduri despre „Despre Rock the City, cu extaz

  1. mda. observ cu infinita mahnire ca’s 0/zero/pula comentarii la acest articol relativ cultural ce a vazut lumina wordpress’ului inca de pe 3.iul.2012.
    popor de labe analfabete…

    ia sa va dau eu un subiect de subiect: ce parere aveti de nenea asta http://bogdanjournal.wordpress.com/ ce’n articolul asta http://bogdanjournal.wordpress.com/2012/06/21/mucenicul-nastase/ zice asa: „În închisoare merită să stea Traian Băsescu, fratele lui și fiicele lui. Pot să spun că dacă se va întâmpla acest lucru, nu voi avea față de aceștia mila pe care o am azi față de Adrian Năstase” ?

    a. ma-sa-i curva
    b. fiica-sa e curva
    c. a+b

  2. Domnu Gudmen care nu v-ă permit care să vorbi-ţ aşea despre fimiu dobitocu dreacu care nu ma sunat de zioa miea pe doojnoo iuniie care ieu am voe săi spun ce vrieau care ieu lam cîcat domnu Gudmen care ie corect să spui despre panorama de norămiea curvă care ieu ştiu că ie aşea mea zis vecinele care iea lea spus că fimiu Bogdan o are aşea de mică care pe iea decît o gîdilă la limbic s-au cum îi zice. Decît că fisa ie curvă asta nu posă veo spun domnu Gudmen care ieu totş am aozit că aşea sentreţiine la facultate care iea scriie cu cîcat pe perete la vece numerul ei de telefuon so sune golani care le face chestiuni pentru baniii care săş puată plătii şcuala domnu Gudmen ie lumiea săracă nu ie de rîs care Nelu adimistratoru iubitu meu mea zis să ne apucăm de vîndut viermi pentru pescari care ieu nu ştiu de unde săi scot a zis Nelu că puate iel săi scuată care decît săl las să mă ubească prin spate decît că nam ânţeles cum viine asta puate am viermi care io nu ştiu dă iei.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

