Acest text nu mă interesează!

Există multe forme de retard sub soare. Pe internet, unde nu există ipotetica cenzură a unui pumn în muian din partea interlocutorului, nimeni nu şi-l mai cenzurează, iar oamenii apar aşa cum sunt ei: sinistru, dar sinistru de proşti.

Forma cea mai paradoxală a prostiei este trolajul de tip: „Acest text nu mă interesează!” Adică: dai http://www.cutare.ro. Vezi titlul: „Forme artistice de felaţie în Egiptul antic”. Tu, în forul tău interior, ştii că nu te interesează subiectul. Şi totuşi, în loc să părăseşti mintenaş pagina, mai şi storci din tine o vomă de comentariu care să fută, dacă se poate, fengşuiul autorului.

E ca şi cum eu te-aş invita pe tine în oraş. Te-aş duce într-un super restaurant, cu lumânări, chelneri la costum şi aş pune formaţia casei să-ţi cânte Zaraza. Apoi, la final, ţi-aş lua mâna în a mea şi aş spune:

-Ştii, voiam doar să-ţi mărturisesc…

-Ce? ai întreba tu.

-Că nu am niciun fel de interes romantic sau sexual faţă de tine.

8 gânduri despre „Acest text nu mă interesează!

  1. Și dacă mi-ai spune că m-ai fute, s-ar pune?
    Cât e internetul ăsta de mare, m-am limitat în ultim perioadă la câteva bloguri, site-uri. Deja se umple de user căcat generated și nu-mi place. E bine să fim selectivi, foarte selectivi, pentru că deja avem de unde. Oamenii care pe bune generează conținut și idei sunt foarte puțini. Mie deja mi se face dor de cenzură, plm.

    • ai cenzura x-ului din colţ. dacă nu-ţi place gigel şi nu e inclus în programa de bac, nici dracu’ nu te poate obliga să-l citeşti. să refuzi să-i oferi trafic cuiva mi se pare forma cea mai justă de a spune: „dude / dudette, you suck. and you don’t even swallow”.

      • Când ai cenzura X-ului din colț e una, dar când Gigel insistă să se bage pe gâtul tău deja-i spam, iar asta te face să iei atitudine și să muiești hardcore. Este exact ca martorii lu Ebola. Nu-i cauți tu pe ei, ci te caută ei pe tine.

  2. Pai scriu, in lipsa altei activitati. Adica, nu se duc si ei sa sape, nu au de facut un strra, un sex, nimic…si atunci scriu una-alta. Problema e ca de ce-i alungi, de-aia se intorc. Nu au bun simt

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

