The Maths Wanker

Skinofthedick .: e usor ma bacu acuma
Skinofthedick .: dau la romana, istorie
Skinofthedick .: si de ales intre geografie, economie, filosofie, logica, psihologie
lorena lupu: şi matematică nu?
Skinofthedick .: sunt filologie
lorena lupu: a
lorena lupu: boierule
lorena lupu: pe vremea mea, cred că şi filologia dădea mate
Skinofthedick .: nu fac la scoala
Skinofthedick .: din ce plm sa dau
lorena lupu: like, deloc?
Skinofthedick .: am facut pana intr-a 10-a
Skinofthedick .: apoi mi-au scos bio, chimie, fizica, mate
Skinofthedick .: ma duceam de drag la scoala
lorena lupu: băi, sincer, matematica dezvoltă incredibil capacitatea de a gândi abstract şi creativ
lorena lupu: sincer
Skinofthedick .: nu-i bai, ca am fost bun si la mate in generala
Skinofthedick .: dar nu mi-a placut
lorena lupu: eu eram zeiţă la mate
lorena lupu: lasă, mă, matematica de generală
lorena lupu: vorbesc de aia hardcore
lorena lupu: e fascinantă
lorena lupu: într-o zi, în autobuz lângă mine, scosese unu un caiet şi făcea nişte probleme cu limite de şiruri
lorena lupu: mi s-a făcut o poftăăăă
Skinofthedick .: :))))
lorena lupu: era challenging
Skinofthedick .: e challenging daca faci 2-3, dar sa lucrezi 2 ore pe zi
Skinofthedick .: e naspa
lorena lupu: te futeai singur în cur o oră până găseai soluţia, apoi orgasmai
lorena lupu: ba da, e palpitant să faci matematică 4 – 5 ore pe zi
lorena lupu: din aia sofisticată
lorena lupu: care pune creierul la muncă
Skinofthedick .: nope not even once
lorena lupu: asta pentru că nu te-a făcut nimeni să iubeşti matematica
Skinofthedick .: nu cred ca avea cum
Skinofthedick .: e o munca sisifica
lorena lupu: o, ba da
lorena lupu: sunt reguli, pe care, dacă înveţi cum să le aplici, te poţi juca la nesfârşit
lorena lupu: în abstract
Skinofthedick .: nu-mi place abstractu
Skinofthedick .: 😛
lorena lupu: cred că mă înscriu din toamnă la facultatea de matematică, din plăcere.

5 gânduri despre „The Maths Wanker

  1. Cu ceea ce sustii in articolul asta chiar sunt de acord. Prea e la moda sa fii prost (in sensul lipsei de importanta a invataturii).

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

