Heterosexualitatea din noi

Azi, stăteam de vorbă cu nişte prieteni gay despre viaţă, univers, nemurirea sufletului şi preţul căpşunelor. Şi, din una în alta, o dăm, logic, în discuţii despre gheială.
-Toate femeile sunt bisexuale, în schimb bărbaţii sunt atraşi de un singur sex, le dezvolt eu teoria mea, pe care n-o susţine nici un psiholog, dar cu care îmi place să agit spirite.
-Ba nu! protestează unul dintre ei. Cică toţi suntem bisexuali în fond, chiar dacă refulăm anumite înclinaţii.
Mă uit eu lung şi apăsat la el.
-Hai pe bune. Te vezi tu bisexual?
-Da. Asta înseamnă că, pe undeva în acest univers, există o femeie de care să mă simt atras.
„Ăhă. Şi tot aşa, un păianjen cu aripi de care să mă simt eu atrasă”, zic eu în gând, dar continuu să-l fixez din priviri.
-Bine, zice. Dar, mai mult ca sigur, e o shemale.

14 gânduri despre „Heterosexualitatea din noi

  1. ce ma, lu nedormitu ii place de mine si nu stie cum sa faca sa-l fut si te-a rugat pe tine sa scrii un articol subliminal ca sa cedez ? nu era nevoie.
    @nedormitu
    ii fut pe toti clujenii care voteaza cu Boc !

  2. serios acum, cum plm sa fiu io bisexual cand Dumnezeu, in marea lui marinimie, manca-i-as pula lui, ma ademeneste cu gen pizda in alb d’acilea:

  3. daca te uiti pe orice studiu de la Kinsey incoace o sa vezi ca numarul de barbati care au avut experiente same-sex e mult mai mare decat al femeilor, si printre cei care au numai experiente cu acelasi sex, dar mai ales printre cei care au si experiente cu femei. numarul barbatilor e procentual mai mare pentru orice variatie sexuala si parafilie posibila si imposibila. evident ca asta n-are cum sa se regaseasca in experienta ta directa, pt ca majoritea e hetero si atunci cand te dai la un tip nu-i testezi decat inclinatia str8 nu si pe cea gay, exact invers fata de situatia in care te dai la o femeie. daca intrebi orice tip gay insa o sa afli un fapt de viata incontestabil: nenumarati tipi preponderent str8 n-au nicio problema sa faca un oral cat timp isi pastreaza rolul si totul e confidential si safe.

  4. (pe langa faptul ca sustin teoria ta ) observ din nou ce porci e barbatii chiar si cand e ghei; nu-i intereseza ce-i de capul tau cata vreme intre picioare ai ce-i trebuie lui.

  5. Fix pula.
    A ajuns si la romancele noastre mondene (a se citi inapoiate) moda cu prieteni ghei.
    Acu’ 20 de ani asa statea treaba in State. Pe vremea aia la noi nici nu se stia ce-i aia.
    Teoria ta cu barbatii hetero si femeile bi e proasta rau de tot si vine tot dintr-o prejudecata si anume ca barbatii e porci si femeile e nevinovate.
    Atat de nevinovate ca sunt gata sa suga pula dupa ce s-au futat in cur.

    Cred ca pe tine te-au abuzat tare de tot cand erai mica, erai un fel de proasta scolii sau a liceului pe care o futeau toti si ii faceau la colt bukake. Sunt gata sa fac pariu ca oricine vroia sa te futa te futea si tu stateai. Si ca multi baieti au inceput cu tine viata de barbati.
    Acuma ca te-ai ridicat si tu putin, incerci sa te razbuni pe toti. Latri ca un caine nebun la toata lumea care trece. Basca ii tii foarte bine sub papuc pe comentacii abuzati de mamele dominatoare. Saracii, sunt innebuniti sa le dai jeturi, ar face orice sa mai prinda cativa stropi, ceea ce te califica maxim pentru titlul de printesa a gunoaielor.

    • sugi pula, căcat cu ochi. eu aveam prieteni gay încă de când era absolut nesexy să îi ai şi am participat la gayfesturi încă de la primele ediţii, când retardaţii ca tine aruncau cu pietre.

      vită proastă, femeile vor prieteni gay pentru că, de îndată ce un bărbat nu ţine neapărat să fută o femeie, e în stare să o trateze CA PE UN OM. ceea ce căcaţii retardaţi ca tine habar n-au să facă, de exemplu.

      şi nu trebuie să-mi atribui mie biografia ta. deocamdată tu ai venit să latri ca un câine nebun pe blogul meu, nu invers.

  6. nosferatu, autobiografia ta e înduioşătoare, dar nu e nevoie să te spovedeşti. suge în continuare, dar nu dramatiza prea mult. lasă-ne pe noi să te compătimim.

  7. „Toate femeile sunt bisexuale, în schimb bărbaţii sunt atraşi de un singur sex, le dezvolt eu teoria mea, pe care n-o susţine nici un psiholog, dar cu care îmi place să agit spirite.”

    Mai aproape de realitate ar fi ceva de genul: toate femeile şi 90% din bărbaţi sunt asexuale/asexuali, adică manifestă o mare durere în vârful pulii (pe care o au sau nu) faţă de ideea de sex. Cine vrea să demonstreze contrariul să publice aici ultima ocazie când a abordat pe cineva 100% necunoscut strict pentru sex, fără relaţie, fără trai împreună, fără belitul ochilor la Mircea Badea, fără manevrarea cratiţei şi fără consumul intensiv de cartofi (la cuptor, prăjiţi, piure şi în orice altă formă) în cantităţi comparabile cu nutreţul unei ferme de porci din Harghita.

    ~Nautilus

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

