Linkin Park termină repede

Nu pot porcăi fără înconjur trupe pe care le-am iubit cu pasiune. Şi, admit, speram să scriu o cronică glorioasă la Linkin’ Park, după o săptămână care a decurs aşa, apoi aşa. Dar am părăsit Romexpo cu un sentiment de insatisfacţie teribilă, de parcă tocmai aş fi avut întâlnire cu cel mai sexy bărbat din lume, m-aş fi înfipt în el ca aperitivul în scobitoare, şi ar fi terminat exact înainte de orgasm. Căcat, vă e clar că n-am cum să descriu senzaţia asta pe site-ul unei reviste glossy.

Deci: Linkin’ Park sunt băieţi deştepţi. Cel mai deştept boy band din lume. Mai deştepţi decât Take That, Erasure şi Bon Jovi la un loc. Au ciupit câte puţin din fiecare gen muzical, de la nu metal la punk, şi de la muzică electronică la hip-hop. Le-au fuzionat cu cap. Au elaborat un show conceptual, unde cântatul este doar un element, peste care se îmbinau proiecţii alternate cu filmări, diverse forme de lumină sau obscuritate, ba chiar şi punctele de scenă pe care ajungeau diverşi membri ai formaţiei în diverse momente, în aşa fel încât să accentueze ideea de spectacol multimedia modern. Foarte 2012, foarte artistic.

Daaar. Eu aş fi jurat că 30% dintre piese sunt playbackuri. „Ba nu, sonorizarea a fost proastă şi de-aia!”, a zis cineva. Cum o fi fost, parcă e păcat să fuţi o muncă gândită atât de frumos cu mici neglijenţe de cacao.

Apoi: o trupă este, by default, chiar dacă e boy band, o gaşcă de pipăli care se bucură să cânte şi se bucură să facă asta în faţa a o grămadă de lume. Exemplu:

Ăsta era un bis de cocalar asumat de boy-band, ok?

OK.

Ei bine, Linkin Parcii au terminat de cântat setlistul prevăzut, în cam o oră şi jumătate, apoi ne-au zis că suntem minunaţi, că ne iubesc, ne-au aruncat beţele de la tobe (semn universal valabil că the show must go off) şi au şters-o. „Gata, bă. De banii tăi am supt şi pula, m-am futut şi-n cur. A trecut ora, degajează spaţiul.” Triiiiist. Deprimant. Mai ales după ce au cântat excelent coverul după „Sabotage”. Mai bine decât aici:

Iar noi nu ne-am prins că se refereau la propriul concert.

3 gânduri despre „Linkin Park termină repede

  1. Acelasi sentiment l-am avut la „concertul” Iron Maiden de la Polus din Cluj anu’ trecut… cred… Sonorizare proasta, piese de umplutura de pe noul album… si mai eram si sofer, asadar nu am putut sa-mi alin dezamagirea macar cu o bere…

  2. Linkin Park mai cîntă? Mie mi se părea că sunt terminați după 2004 cînd au scos mash-up-ul genial cu Jay Z. Ce au făcut după aia nu a mai contat.
    Oricum, Lorena, ești rea. Normal că băieții au coit întrerupt și au plecat la ceas. Consumau prea mult curent, se ducea dracului planeta de rîpă. Și au plecat în misiune; pana mea, au plecat pe jos spre următorul concert, ca nu cumva să consume prea mult din resursele planetei. *sigh*. Și voi fanii vroiați să mai consumați curentul 😦 sunteți niște insensibili.
    Orgasmul vine de la salvarea planetei. Evident, nu?
    PS: Robbie Williams o fi el cocalar, dar din cîte am văzut e cam singurul care a știut să cînte pe cont propriu din trupa aia. Și cîntă, frate-meu, cîntă bine. 🙂

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

