Proasta zoster

Ciuhu şi cu mine am avut, amândoi, zona zoster. Ăsta e un virus (al vărsatului de vânt) care rămâne în organism, şi, în condiţii de surmenaj şi nervi, se manifestă sub formă de bube, dureri sinistre (de zici că mori în chinuri) şi febră.

În calitate de veterani Zona Zoster Social Club, am stabilit împreună că există un virus numit Proasta zoster. Care există în organismele anumitor femei. Altfel, nu pot să-mi explic cum nişte tinere pline de energie, creativitate, umor, spirit, dorinţă de a trăi, se mărită şi se transformă brusc în muieri banale, „cratiţă-covoare-cumpărături”. Altele nu; rămân oameni de lume, cu spiritul deschis, chiar şi după a treia căsătorie.

De aceea, am tras concluzia că există un virus numit „proasta zoster”. Acesta există latent în organismele femeilor şi se declanşează la ofiţerul stării civile, odată cu îmbucurătorul „da”. S-au constatat şi cazuri extreme de proasta zoster, când mireasa şi-a legat direct şorţul de bucătărie peste rochia de mireasă şi a ieşit fuguţa din biserică, să păzească oalele cu sarmale.

11 gânduri despre „Proasta zoster

  1. Păi cred că de aia nu mă însor eu. Că am un detector de ”proasta Zoster” și simt instantaneu că e mai frumos singur și liber, decât legat de așa ceva.
    Eo uneori cred că treaba asta cu ”oameni de lume, cu spiritul deschis, chiar şi după a treia căsătorie” e o mască, o chestie mimată de mueri, ca să se mărite și să-și arate adevărata moștenire genetică: “cratiţă-covoare-cumpărături”.
    Acu pula mea, altfel nu-mi explic din ce cauză cupluri căsătorite-și comentează pă feisbuc despre cât de frumoși sunt și că-și urează altora casă de piatră, iar eu le doresc buldozere și ape mari.
    Crecă mulți sunt programați genetic să se mărite și să ducă viețile astea de drone fără scop. Din nefericire pentru mine am nimerit de multe ori a petreceri cu cupluri și am văzut ce anoști pot să fie unii oameni. Ai pulii se comportă ca după un tipar predictibil cu rânjete cretine și discuții interminabili despre: rochii, crătiți, perdele, căcuța, pipi, case pe la țară și ce plm le mai apare.
    Dacă o să ajung în halu ăsta și o să mă lase pula, umoru, buzunarele și pofta pentru literatură, o să-mi auto-fut un lemn în dinți, că nu mă suport eu pe mine.
    Fără trolling. Parcă m-a atins la coarda sensibilă, pentru că ai ”zugrăvit” literar niște scene din viața mea de provincial- nimeni celebru.

  2. Lorena, nu cred ca e mare diferenta intre „proasta zoster” care isi trage sortul de bucatarie peste rochia de mireasa si „desteapta zoster” care nu e in stare nici dupa 3 incercari sa isi gaseasca partenerul. De fapt, am mai mult respect pentru devotamentul „proastei zoster” fata de ipocrizia desteptei si inteligentei zoster.

    • 3 încercări de ce, cretinelule? (scuză-mă, dar orice bărbat care are impresia că o femeie ar trebui să rămână cu vreunul dintre primii trei tipi cu care schimbă salivă în a cincea mi se pare sinistru de retard.)

      apoi: logic că unora, genul „prea calici să plătească menajeră” le convine proasta zoster pe post de servitoare gratuită. eu vorbeam despre involuţia ei ca om, nu despre ce le convine sau nu cocalarilor proşti.

  3. Pe intelesul tau: cum se cheama tipa desteapta, casatorita a treia oara, nefericita si dispusa sa incerce si a patra? Incearca sa pastrezi argumentele in limita motto-ului din susul paginii. Lasa-le pe cele fara spirit si ocupa-te putin si de astea destepte.
    Daca ai impresia ca o desteapta divortata de 3 ori si capabila sa se marite si a 4 a oara e desteapta, te cam inseli. Spiritul de telenovela si istoria din care nimeni nu invata nimic demonstreaza fix contrariul.

  4. Din pacate, barbatul roman vrea femeia la cratita, altfel nu ar exista „proasta zoster”de care se face vorbire. Femeia trebuie sa stie ca nu e servitoarea nimanui si sa faca totul din placere, nu pt ca „asa e traditia”

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

