Burka şi iaşmacul au fost inventate de o femeie mahmură

A doua zi după o beţie sinistră, eu dorm toată ziua. Dar şi dormitul ăsta e cu skepsis, nenică. Când sunt mahmură, mie mi-e foarte frig la cap. Nu mă întrebaţi care-i logica, pur şi simplu mi-e frig şi gata. Şi de aceea îmi trag un colţ al păturii, să-mi acopere tot capul. Apoi, constat că nu am aer, drept care mă duc cu pătura-n cap să deschid larg fereastra şi mă culc la loc, cât mai înfofolit, dar cu loc de nas. Şi dorm. De la nas până la ochelari – au fost doar cele câteva secole de adaptare care au fost necesare pentru a transforma, de exemplu, caballus în cal.

11 gânduri despre „Burka şi iaşmacul au fost inventate de o femeie mahmură

  1. ala din poza e iaşmac de soacra, de vecina securista, sa vada ea tot.
    tie iti şade bine cu de-ala decupat doar la gura, ca să nu te-ncurce la beştelit.
    la ochi n-ai nevoie, că eu îmi închipui că oricum închizi ochii şi-i dai drumul la vale.
    🙂

  2. @ciufutozaurus

    mesaj tainic: ba, fii atent la mine: daca vrei sa-ti futi, si tu, nevasta, gateste SPAGHETTI PESTO ALLA GENOVESE
    ce-ti trebuie pe langa pula: spaghetti, sare, 2 catei de usturoi, 1 mana frunze de busuioc, 100 ml ulei de masline extravirgin, 100 g parmezan ras, 1 lingurita seminte de pin. Pui in pizda ma-tii in mojar cateii de usturoi cu putina sare, si-i pisezi in pizda ma-tii pana devin crema. adaugi in pizda ma-tii frunzele de busuioc si inca putina sare si freci pistilu mojarului in pizda ma-tii pana devin ca si o pasta. cand busuiocul capata o culoare verde inchisa, adaugi in pizda ma-tii semintele de pin si pisezi in continuare in pizda ma-tii pana devine totul pasta. torni si putin ulei in pizda ma-tii in mojar.
    pui in pizda ma-tii apa la fiert, cand da in clocot adaugi in pizda ma-tii spaghetele si putina sare si lasi in pizda ma-tii sa fiarba cca 8 minute. le scoti intr-o strecuratoare, le amesteci in pizda ma-tii cu sosul frecat si restul de ulei de masline extravirgin (nu ca pizda ma-tii) si’o servesti pe doamna ta. decorezi cu busuioc. pofta buna si pula mare si tare !!

  3. goodman, cand spui „extravirgin (nu ca pizda ma-tii)”, vrei sa confirmi banuielile ca mama ta te-a nascut pe fund, dupa ce te-a si conceput pe gura?

    pare plauzibil in context, mai aleas ca insistenta cu care mentionezi „pizda” in reteta de mai sus pare o incantatie, ca la ploaia paparudelor, iti doresti sa fi interactionat cumva, oricand, cu pizda; iti ziceam eu ceva mai demult, se numeste complex oedipian.

    in rest, daca pomenesti de pulsiuni sexuale, am convenit tot mai demult, intr-un post anterior, iar gazda noastra a apreciat chestiunea, ca intre tine si sotia mea (dar mai ales tine si mine, ca sunt barbat si am tranzit intestinal hai harnic), transferul de substante cu consistenta pastoasa se face in sens invers celui relatat de tine aici.

    o sa-mi respect promisiunea la care m-a angajat atunci lorena si te intreb: te-ai saturat?
    seminte de pin noi nu avem, dar sunt ok cele de pepene rosu?

  4. ciufutozaurus, ma gindeam sa-ti spun la prima postare, dar merge si aici. Domne, ai un umor scremut.

    Pare plauzibil, in context, ca sotia ti-a acceptat cererea in casatorie nu pentru ca ar avea simtul umorului. Ci pentru ca e genul care apreciaza tranzitul verbal si intestinal harnic si prolix. Ca semn de masculinitate.

    • dooh, gusturile cica nu se discuta, dar se pot observa, macar?
      daca strambi din nas, inseamna ca apreciezi genul fluent, sprinten, iar la seminţe, cu sămânţă de scandal.
      pai, daca pot sa-ti ghicesc in căcăţişuri in contextul asta, sotia ta a plescait „da”-ul ori la un fast-food dubios, cu promisiuni de forfoteala-chicoteala la stomac, ori direct la o statie de epurare.

      esti un mare stilist, esti un geniu sadic al umorului sfichiuitor. cand tocmai credeam ca s-a terminat supliciul, am vazut cu groaza ca mai urmează o comparatie indesata si rea, ca un berbece turbat. oaaaaa, maestre. 🙂

  5. Arabii își au și ei hipsterii lor? Chiar sunt curios cum ar arăta o maimuță d-a lor, echipată boho-chic, cu patrafir uzat d-a gata, purtând Converși și cu burka pe muie.
    Se poate pune pălărie peste burka? Sau e ca la sandalele din poliuretan cu șosete de plastic? Se potrivesc ca doi bărbați horny în acțiune.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

