Vaca proastă a serii

  • Liliana Cornila

    about an hour ago

    Liliana Cornila

    • ok, nicio problema

  • Liliana Cornila

    10 minutes ago

    Liliana Cornila

    • …ESTI PREA IMPORTANTA CA SA-TI PIERZI VREMEA CU CEI MARUNTI,NU?

  • Lorena Lupu

    10 minutes ago

    Lorena Lupu

    • clar. faptul că mă irită cererile de like exact asta înseamnă

  • Liliana Cornila

    8 minutes ago

    Liliana Cornila

    • DAR TIE ITI PLACE SA CERI SI SA PRIMESTI LIKE?

  • Lorena Lupu

    8 minutes ago

    Lorena Lupu

    • am cerut eu vreodată like cuiva???

    • mi se pare o formă de cerşetorie dezgustătoare

  • Liliana Cornila

    8 minutes ago

    Liliana Cornila

    • OOOOOO!!! nu!

  • Lorena Lupu

    7 minutes ago

    Lorena Lupu

    • nu, serios. te-am luat eu vreodată pe privat: haide, tanti, dă like la prostia mea?

    • şi fă-mi şi PR gratis pe la prieteni?

  • Liliana Cornila

    5 minutes ago

    Liliana Cornila

    • Era ceva !Ajutai un copil sa castige un concurs cu o poza la care tine si i se pare haioasa!Mare lucru!

    • eu ti-as fi facut!

  • Lorena Lupu

    4 minutes ago

    Lorena Lupu

    • deci: hai să zicem, să cerşeşti like mai înţeleg. dar să şi pretinzi unui om pe care nu-l cunoşti să cerşească în numele tău pe la alţii mi se pare foarte, foarte deplasat

    • şi, nu în ultimul rând: nu cred în concursuri pe bază de votul publicului

    • cine garantează că proştii care votează se pricep?

  • Liliana Cornila

    2 minutes ago

    Liliana Cornila

    • …si nu e o prostie, TU esti o creatura REA si ACRA!

  • Lorena Lupu

    2 minutes ago

    Lorena Lupu

    • ce vrei să fie copilul tău: un învingător real sau să se mintă singură cu fakeuri?

    • nu, femeie, tu pari deocamdată o ţaţă obraznică

    • măsoară-ţi cuvintele cu mine

  • Liliana Cornila

    about a minute ago

    Liliana Cornila

    • esti dezgustatoare ,asa cum afirma toata lumea!

  • Lorena Lupu

    about a minute ago

    Lorena Lupu

    • care toată lumea, pizdă penibilă? dezgustătoare sunteţi voi, ţaţele curlingoaice, care vă daţi arama pe faţă pentru un căcat de „like”.

25 de gânduri despre „Vaca proastă a serii

  1. Mai deranjant e ca nu lasa spatiu dupa semnele de punctuatie („…MARUNTI,NU?”) sau ca le lipeste de cuvantul din urma („…dezgustatoare ,asa…”) Pacat de copil…

    PS: Asta nu se pune ca publicitate, intr-un fel?

  2. Deci, lori, te-ai lins pe botic de niscai rochii de seara, tinute de ocazii foarte elegante, dedicate femeii sofisticate, senzuale, accesorii, etc.

    Ca, vorba aia, cui pe cui se scoate!

  3. (Liliana Cornila, facebook, favorites: Andra, KanalD, Smiley, Cotabita, Angela Gheorghiu, Rosia Montana, Ileana Sipoteanu, Doncafe (cea mai proasta cafea ever), Vieru, Nichita and 13 more asemenea)

    ce plm sa mai comentez si io?

  4. Daca as vrea sa ma voteze cineva, as scrie pe privat unor cunoscuti , putini la nr…sau nu as scrie nimic. Pur si simplu, votati daca vreti, daca nu, nu. Nu poti insulta pe cineva pt ca nu te voteaza. Femeia aia e penibila, pe bune

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

