Poliţist, substantiv

După ce am ieşit de la Le Havre al lui Aki Kaurismäki, am stat să-mi sistematizez gândurile, să identific exact condimentele care au dat gustul final al produsului. Şi mi-am dat seama că, asemenea bucătarilor, există regizori-contabili şi regizori-artişti. Regizorul contabil e ăla care cântăreşte cantităţi bine determinate: 10 grame realism se amestecă cu 40 de grame de situaţie tensionată şi se fierb la foc mic timp de 40 de minute. Regizorul artist e ăla care-ţi furnizează un deliciu atât de consistent şi de unitar, încât ţi se pare că nu-l poţi defalca pe ingrediente; că a apărut un nou copac şi a produs exact genul ăsta de fruct.

continuare pe Tabu.ro

4 gânduri despre „Poliţist, substantiv

  1. Mey mine numia placut filmu. Cum am invatat si eu la prestigioasa universitate de film dela Princetown filme din astea sunt caca casa zic asa. Da nu ma numeam dadatroll atuncia ca ma numeam Corina Antonescu.

  2. În comparaţie cu alte fructe, perele au cel mai bogat şi diversificat conţinut de săruri minerale şi oligo-elemente: potasiu, fosfor, clor, zinc, fier, iod, mangan, calciu, magneziu, cobalt, aluminiu, bor, nichel, seleniu, fluor, etc. Nici la capitolul vitamine nu stau rău deloc: A, PP, C, E, B1, B2, B9. Şi, mai mult, sunt excelente dacă eşti nevoit să urmezi un regim fără sare, căci nu conţin sodiu. Perele proaspete sunt o sursă de vitamina K, necesară pentru sinteza proteinelor implicate în coagularea sângelui. De asemenea, vitamina K joacă un rol important în formarea oaselor.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

