Luciditate

Există trei tipuri de oameni care-mi dau târcoale perpetue: cei care vor sex, cei care vor în revistă, respectiv pe site şi cei care se cred talentaţi la scris şi vor să le împing mâlul creaţiei la deal. De câte ori mă abordează cineva nou, aştept să văd dacă e profitor de tip a, b sau c.

17 gânduri despre „Luciditate

  1. chit ca m-i sa mai zis ca am o oares-care dibacie in a asterne cuvinte cu skepsis scartza-scartza pe hartie, activitate cucare cochetez din frageda pruncie, nu tziam cerut niciodata s-ami promovezi talentu creator.
    deci, ne futem si noi odata si’odata ?

  2. eu mă încadrez la toate trei! a, stai aşa, că nu vreau în revistă… nici talent la scris n-am… auzi, da’ în filmele şi pozele de pe blog eşti chiar tu sau ai angajat o actriţă?

  3. la care lorena, de colo: goodman (sau altii ca tine, dupa caz), pentru preferintele tale speciale, poate sa se cace-n gura ta tot ciufutozaurus. o sa te intrebe din cand in cand daca te-ai saturat.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

