George Clooney şi Alexander Payne pe site-ul Tabu! Veniţi de luaţi lumină!

Interviurile cu câte doi artişti sunt preferatele noastre, mai ales când cei doi încep să se intervieveze între ei. De aceea, suntem încântaţi să vă oferim acest interviu exclusiv cu regizorul Alexander Payne şi actorul George Clooney, pus la dispoziţia noastră de Odeon Home Entertainment, cu ocazia lansării pe DVD şi BD a apreciatului film Descendenţii, una dintre cele mai interesante şi mai nominalizate pelicule ale anului, despre care am scris şi noi aici. E de menţionat: DVD-ul costă 50 de lei, iar
BD-ul, 99.9 lei.

Când v-aţi întâlnit?
AP: În 2003.
GC: Pentru Sideways.
AP: Tu ai sosit pe motocicletă…
GC: Am luat un prânz lung, lung, şi am stat de vorbă. Apoi, am plecat, iar tu ai spus: „Habar n-am ce fac”. Apoi am plecat şi eu, spunând: „Habar n-am ce face”. Apoi, el m-a evitat cu graţie. Iar eu am făurit o păpuşă şi am înfipt câteva ace în ea. Chestia asta a durat vreo 6 sau 7 ani.

continuarea aici.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

