Boerescu este gurul meu

Pe bune. Nu doar că îmi oferă consultanţă literar-artistică, jurnalistică şi editorială, ci şi amoroasă. Ăsta e deliciul întregii redacţii, pentru că, de obicei, mie mi se pune pata copulatorie pe câte o altă persoană, de obicei de sex diferit de al precedentei, cam din trei în trei zile. Iar lumea ascultă ca la urs relatarea amănunţită a tot ce aş face, dacă aş face. Uneori iese, alteori nu, dar anticipaţia cu poveşti erotice imaginare e întotdeauna mai mişto decât înfăptuirea propriu-zisă. Oops, asta sună ca un puseu de adolescenţă târzie.

Azi, de exemplu, îi mărturiseam eu un nou fior amoros bizar care m-a cuprins în ultima vreme faţă de cineva. Să-i zicem în continuare „cineva”.

-Fii serioasă, zice Boerescu, n-ai văzut ce figură de ţăran are?

Şi atunci am avut o sclipire livrescă.

-Aşa, şi? Sunt fan „Răscoala” de Liviu Rebreanu. Şi exemplarul meu se deschide tot acolo.

7 gânduri despre „Boerescu este gurul meu

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

