Teaser TABU mai 2 (featuring Marian Pălie)

Marian Pălie e mai mult decât un stilist sau un fashion editor sau whatever; Marian Pălie este un artist uriaş. Un geniu al imaginii. Pictorialul  pe care l-a făcut pentru revista noastră e o poveste plină de vrajă şi magie.  Sper să rămână al nostru pentru totdeauna. Nu pictorialul – autorul său.

Şi ţin minte că am citit o dată asta , şi, pentru că nu răsfoisem niciodată ELLE, am compătimit-o sincer pe Roxana Voloşeniuc. Acum, însă, că am văzut intensitatea şi forţa creatoare a lui Marian Pălie, zic doar atât:

DA, e ok să trimită texte incomplete, le completez eu cu mâna mea, sau merg eu la shooting şi le scriu după ce povesteşte, apoi le semnez cu numele lui, dacă trebuie.

DA, e ok să întârzie, să stea să viseze la cai verzi pe pereţi, dacă asta îl face fericit.

DA, aş fi fericită să lucreze cu noi chiar dacă ar trebui să-i fac eu cafelele, ba chiar să-i fac felaţii periodice de stimulare a creativităţii. Şi, DA, mi-aş cumpăra manuale de felaţie creativă, special pentru asta.

18 gânduri despre „Teaser TABU mai 2 (featuring Marian Pălie)

  1. bine-ai revenit, goodman!
    hai sa continuam cunoasterea de sine de unde am ramas data trecuta.
    pentru ca am observat mai sus ca vrei sa inveti sa descifrezi intelesul cuvintelor si esti predispus sa rezonezi la ludicul semanticii, o sa tinem cont de asta pentru a reinnoda firul discutiei – anume, modalitatea ta de a te raporta a semeni si de a interactiona social cu gura.

    crezi ca versul ” de tus lagrimas no podre beber” din melodia-mesaj aleasa de tine, adica “nu pot sa beau din lacrimile tale”, este o modalitate prin care incerci sa cosmetizezi, sa schimbi semnul realitatii abrazive din pruncie, din perioada orala, descrise mai curand de formula corespondenta negativ “mi s-a umplut curul de lacrimi”?

    dorinta de a ingera fluidele unei femei poate sa fie o incercare de compensare tardiva, la maturitate, a nevoii nesatisfacute in acel stadiu al dezvoltarii mentionat anterior, anume interactiunea cu sanul mamei, si nu cu alte surogate anatomice care produc secretii corporale.

    toate astea sunt teorii freudiene.
    dupa freud, copiii trec, apoi, printr-o perioada de autocunoastere numita “anala”, care, neasimilata si rezolvata corect, il face pe micutul ghinionist sa dezvolte alte frustrari si sa se razvrateasca impotriva parintilor, a adutilor, murdarindu-se cu caca.
    comportamentul, la nivel simbolic, se pastreaza si la viitorul adult.

    el simte nevoia de a se face de cacat in public, in societate, pe internet, cand experimenteaza o frustrare pe care nu o poate gestiona, pentru ca este un lache de grupa mica si incearca si el sa muste mai mult decat poate mesteca.
    in situatia asta, ii mai ramane, din nou, suptul.

    • ai risipit prea multe litere pe mine, la mai mult de 30-40 de cuvinte imi pierd concentrarea, deci n-am citit toata polologhia de mai sus. spune-mi in cuvinte putine: ce’a zis nevasta-ta de dedicatia mea, s-ar fute cu un suflet sensibil de ~20cm ca al meu ?

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

