Mai adăugaţi-mă în grupuri, să râd şi eu

Nimeni nu mă mai întreabă pe Facebook: bre, naşpeto, vrei în grupul nostru sau nu, pur şi simplu se consideră că acceptul e subînţeles. Ceea ce m-a ofticat într-o vreme – am tot dat „leave group” de peste tot – dar, după ce am aruncat un ochi pe ici pe colo, am decis să rămân. Dialogurile de pe unele dintre ele par schiţe de Caragiale în versiune agramată. Râzi de te pişi pe tine. Exemplu:

mersi pentru Add
Caut un JOB:

– WebDesigner
– P.R Manager
– Fitness Instructor
– Maseur

Like ·  · Follow Post · March 25 at 10:51pm

    • Irina Danila Ar fi bine daca ai fi mai hotarat

      Wednesday at 1:13pm · Like ·  2
    • Catalin Samoila e foarte hotarat sa aibe de lucru, nu e nehotarat! Daca ai stii cum e sa fii in situatia ca nu ai un venit nu ai face astfel de comentarii.
      Pt Alexandru Aron sper sa gasesti!

      12 hours ago · Like ·  4
    • Alexandru Aron Mersi Catalin Samoila , apropo nu sunt nehotarat – dar am punctat la ce ma pricep si la ce am Diplome…

      12 hours ago · Like
    • Alexandru Aron Cu cat mai multe Joburi cu atat mai bine poate din 10 se gaseste unul…:D Nu este normal???

      12 hours ago · Like ·  1
    • Alexandru Aron Apropo am o lista mai imensa din cate am lucrat si pe unde am lucrat 😀 dar am postat doar 4 😀

      11 hours ago · Like ·  1
    • Irina Danila Catalin, a fi hotarat inseamna a sti ce vrei la modul general (ai un scop in viata). Iar cand vorbim despre un job, cu atat mai mult trebuie sa fii hotarat. Sau macar sa-i dai impresia asta recrutorului. Pentru ca nimeni nu te angajeaza fara sa fie sigur ca o sa stai in acel loc de munca pentru mult timp. Asta inseamna „engagement”. Iar fitness instructorul cu web designerul si cu PR managerul n-au absolut nimic in comun. Ca pana la urma diploma e diploma… dar practica ne omoara.

      11 hours ago · Like
    • Alexandru Aron Am practica destula … Nu conteaza ca nu se bat cap in cap …Daca eu stiu sa fac mai multe de ce nu? Care este ideea?..Sa stii foarte putin si sa o tin langa pe un singur Domeniu? Sau sa stiu mai multe sa am 2-3 Joburi din care sa pot TRAI SCOATE BANI SI A PUTEA SPUNE CA SUNT FERICIT

      11 hours ago · Like ·  1
    • Alexandru Aron Am avut si 4 Joburi deodata …dormeam 3 ore … si uite ca sa putut

      11 hours ago · Like
    • Alexandru Aron Care este SCOPUL TAU IN VIATA?

      11 hours ago · Like
    • Alexandru Aron Al meu nu exista ..nu in Romania.. Daca tu bine mersi ai gasit vreun barbat cu bani bravo tie Urmareste-ti scopul si Hobiurile tale…

      11 hours ago · Like
    • Alexandru Aron Multora dintre femei le este mai usor decat la barbati..Dau de un fraier de bani gata si si-au atins scopul ..pe cand altii ca noi lucram de ne ies ochii din Orbita

      11 hours ago · Like
    • Irina Danila ‎:)))) Vad ca nu ai niciun scop. Macar atunci aplica la un job real dupa niste reguli standard. Bineinteles, asta dupa ce inveti sa scrii corect gramatical. Mult noroc!

      11 hours ago · Like
    • Alexandru Aron ok dulciko vad ca esti frustrata, ca sa stau de vorba cu tine trebuie sa cobor vreo 3 nivele…Dar raman la nivelul meu mai bine 🙂 si cand te bagi in zeama atunci ofera un job si nu te baga doar ca sa postezi si sa comentezi aiurea…Regulile Forumului

      11 hours ago · Like ·  1
    • Irina Danila Ai face bine sa dai un scroll putin mai jos. Multumesc. Discutia noastra s-a incheiat aici

      11 hours ago · Like
    • Alexandru Aron Daca ai la activ 100 de templaturi , 300 de logouri si nu mai pun brosuri carti de vizita si altele la socoteala atunci esti tare… Si inca ceva macar 1 site realizat cap coada singura in html php si flash daca ai este iarasi bine…Si daca ai vreo recomandare de la Microsoft esti numarul 1…

      10 hours ago · Like ·  1
    • Alexandru Aron Si WebDesignul pe care Eu il practic este un Hobby si il practic de la 15 ani… la fel si fitnessul …

      10 hours ago · Like
    • Alexandru Aron Si am iesit pe locul 3 la Designul de brand pentru logoul care acuma este o frunza verde … ca romanul stie sa copieze nu sa inventeze

      10 hours ago · Like
    • Alexandru Aron Am incercat sa ma axez doar pe un JOB dar nu imi permitea Buzunarul … Atunci cand nu stii de ce acel om nu are un scop in viata inseamna ca ceva este cu el… Posibil prea multe depresii din cauza vietii si a celor intamplate pe parcursul acesteia

      10 hours ago · Like

17 gânduri despre „Mai adăugaţi-mă în grupuri, să râd şi eu

    • Da, e un dialog perfect. Prostul mort de foame şi plin de clişee masculine retarde versus proasta corporatistă spălată pe creier, care-şi recită poezioara cu obstinaţie.

      Să le fi scris eu aşa, ziceaţi că am îngroşat prea mult personajele.

  1. Wow!

    Credeam ca dezactivarea contului de facebook ma va feri de a mai da peste astfel de specimene (in speta domnul fitnessowebdesigner si domnisoara „commited”… pardon „engaged”), ca voi putea alege persoanele, personajele si „personalitatile” de care
    mi-e dat sa ma „ciocnesc” (a se citi „intalnirea sufletelor”), dar pare-mi-se ca doar ce-am trait oleaca pe sub pamant… cam ca o cartita. De ce ti-e frica nu scapi? Guess so.

    Oribil…

    Nota: Acesta a fost primul viol metafizic pe ziua de azi si ultimul din luna asta… sper!?!

  2. Pingback: De ce să te faci blogăr profesionist – post motivațional « Blog făr' de blogosferă

  3. Unguroaicele+vor+sa+fie+futute+bine,+si+in+pizda+si+in+cur,+sa+le+musti+de+picioare.,+sa+le+futi+la+subtiori+cu+pula.+sa+le+dai+limbi.+in+cur+in+pizda.aia+inalta+mi-a+dat+si+limbi+in+cur,+dar+eu+ma+cam+gadil+si+poti+sa+mori+de+ras.+cand+ii+scoteam+pula+de+pe+beregata,avea+ochii+iesiti+din+orbite.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

