Maică-mea are umor

Ban Margit: .ce faci?
lorena lupu: lucrez
Ban Margit: vroiam sa stiu daca esti bine
lorena lupu: foarte
lorena lupu: am făcut şi o reclamă luna trecută
lorena lupu:

Ban Margit: felicitari pacat ca nu sunt ai tai

……….

Cum ar veni, maică-mea nu e conştientă pe gâtul cui ar fi aterizat. Toţi 5.

7 gânduri despre „Maică-mea are umor

  1. Apoi, da-i pace, ca s-a prins dna Margit cu cine are de-a face, doar esti copila ei. S-ar putea sa aiba de castigat daca i-ai face nepoti, pt ca de obicei bunicii sunt mai indulgentii cu nepotii decat cu propriii copii. Ar iubi-o mult copiii aia.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

