O slăbiciune pentru viori

Vioara e un instrument creat anume pentru dragoste. E uşoară, subţire-n talie, cu gâtul lung şi zvelt, şi vibrează de la acut la grav, ca un suflet captiv într-o cutie de lemn.

Am iubit şi eu o dată o vioară. Din păcate, relaţia noastră a fost întreruptă brusc şi necruţător, de vecinii care băteau în calorifer de câte ori ne dezlănţuiam pasional. Asta mi-a inhibat instinctele şi m-a transformat în voyeur. Mă uit la violonişti cum fac dragoste cu viorile lor şi încerc să mă consolez că, deşi n-a fost să fie, măcar am încercat. În fond, nu te poţi lipi de toate iubirile de-un anotimp, nu?

9 gânduri despre „O slăbiciune pentru viori

  1. toţi se plâng de vecinii manelişti. băi, dacă aţi fi avut vecini ca ai mei, tatăl tenor şi fiica violonistă, care se apucau zilnic de exersat dimineaţa pe la 6…

  2. Vioara.

    dintre sute de instrumente care face muzica, muzica fiind acel ceva care ne gadila urechile in mod placut, vioara este precum pizda aia din luceafarul eminescian: mandra-n toate cele, cum e Fecioara intre sfinti si luna între stele. totodata mentionez ca vioara este cel mai greu instrument, decat ALESII il deslusesc. nu intamplator „vioara e un instrument creat anume pentru dragoste”.

  3. Io, adică Slăbiciunea Voastră, am slăbiciune pentru violoncel! el violoncel, Eu una dintre coarde în țoale re major!
    Îl țin doar între coapse, îi ciupesc corzile și-l fac să vibreze rău. Nici eu nu rămân chiar de lemn, mă transform în cutie muzicală!

  4. am slabiciune pentru saxofon si trompete

    de la Balanescu Quartet imi place mult Empty Space Dance (la youtube e doar un fragmentel din piesa)

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

