Sondând în sufletul femeii

Câteodată, Boerescu are chef să pună întrebări profunde despre eternul feminin. Ca de exemplu azi, când munceam să predăm revista.
-Lorena.
-Mdea.
-Imaginează-ţi pentru o clipă că ai fi femeie normală.
-Pana mea, n-am cum. Sigur nu preferi să-mi imaginez că-s un unicorn mutant cu 4 testicule?
-Nu, nu. Deci, eşti o femeie normală.
-Aşa…, murmur eu oarecum nesigură.
-Ce te motivează pe tine cel mai mult în viaţă?
-O iubire platonică şi învăluită în petale de trandafiri, cu relaţie stabilă şi intens emoţională cu un făt-frumos cu gene lungi, aptitudini de cântat la harfă, degete fine şi o pulă de 20 de centimetri.
-Hai, bă, termină cu miştoul şi zi ce te motivează pe tine.
-OK. Banii cât mai mulţi şi mai puţin munciţi.
-Dezamăgitor. Totaaaal dezamăgitor!
-Puii mei, tu m-ai întrebat.

10 gânduri despre „Sondând în sufletul femeii

  1. făt-frumos – √
    cu gene lungi – √
    aptitudini de cântat la harfă – ete pula. tuba ce’are ?
    degete fine – √
    pulă de 20 de centimetri – ok, taiem 4 cm.

      • nu pot defel. am avut jdemii de tentative sa mi-o musc&ling tandru-dragastos precum am vazut pe animal planet ca fac leii cu puii lor atat pe domeniul public cat si’n privat la mine’n baie. din pacate coloana’mi tzapana este o piedica in calea fericirii de a ma delecta si eu insumi cu cea care aduce infinita placere dumnezeiasca decat altora.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

