Dezgropaţi-l pe Tolstoi!

Dumnezeule, cât mă enervează toţi insuficient-ocupaţii, care mă iau cu „îmi place cum scrii, hai să ne cunoaştem personal!”

Bă, băieţi, să vă dau un hint: Tolstoi scria infinit mai bine decât mine. Nu vreţi voi să luaţi o lopată, să faceţi o călătorie până la Vagankavo, să-l dezgropaţi şi să-l cunoaşteţi personal, IAR PE MINE SĂ MĂ LĂSAŢI DRACU’ ÎN PACE?

38 de gânduri despre „Dezgropaţi-l pe Tolstoi!

  1. @Gheara

    cikireap cikireap: hopa’i diridi, hopa’i dirida, hopa’i diridiridirida. hopa’i diridi, hopa’i dirida, hopa’i diridiridirida.

    • La minutul 9:47

      ,,Alooo… Cocoşelule.. Mitraliera e în mâna ta…pune ochiu’ pe ţinta aia e ei.. Aşa. aşeaz-o..Şi la ordin tragi ! Şi la ordin tragi cu ea,da? una doua trei TRAGE MĂ, trage mă, TRAGE MĂ , TRAGE MĂ ! Atât ! Şi-auzi cum vine ! ”

      Le memorez ca pe poeziile lui Eminescu ! :))

    • ‎,,Ai grijă să nu te îmbeţi, du-te la austrieci…. Du-te acolo la furat…Vezi sa nu cazi arestat…oooooof of- ooooo…” :))

      Când esti putin suparat, asculta tambal si bas/ Ca sa mai uiti de necaZ….oooo…”

      Şi incepe nebunie lui Salam la minutul 2:50 !!@!!! :))

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

