Pe viitor

Dacă mă mai anunţă cineva drept invitat confirmat la un eveniment FĂRĂ SĂ DEA UN TELEFON SĂ MĂ ÎNTREBE DACĂ-MI CONVIN DATA ŞI ORA, ATUNCI CÂND LE ŞTIE, se consideră infracţiune de lipsă de respect şi se penalizează prin absenţa mea de la respectivul eveniment, pe motiv de „am de numărat floci şi e o activitate solicitantă”.

20 de gânduri despre „Pe viitor

  1. Lorena,

    te-astept diseara la portita (langa portita de la scoala). la 18 trecute fix. vii/nu vii sa stii ca io te bifez oricum la „fututa”.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

