Când însuşi câmpii…

Când însuşi câmpii plâng: Nu ne mai bate,
Taci şi ascultă freamătul otavei!
Atunci mugesc. Mugirea-mi asculta-vei?
Sau în urechi îţi vei înfige vate?

Staulu-mi şubred blând însenina-vei,
Cu margarete mari şi daurite?
Răsai cu o găleată roşă, preamărite,
Cu rece apă botu-mi adăpa-vei.

Cobori încet, pe scăuiaşu’ verde
Ce ţi se rupe veşnic subt popou,
A ta obidă cu-n suduit arat-o,

Şi-apucă-te de mulsu-mi, timp nu pierde,
Să simt fiorul laptelui cel nou,
Şi să mugesc cu fală în staccato!

36 de gânduri despre „Când însuşi câmpii…

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

