Watch this!

Când mă chinuie al aproximativ optulea guturai al sezonului (fac câte unul de câte ori se face frig, respectiv cald), şi al nu ştiu câtelea frison de febră, dă peste mine ceasul rău (da, şi pisica neagră) şi încep să delirez. Şi mă cred Ileana Lucaciu.

Rezultatele, aici. Trolaţi cu încredere, dar cu limbaj academic şi pedeveu argumentat, că acolo e locul unde ne prefacem că suntem doamne. OK?

20 de gânduri despre „Watch this!

  1. sa traiesti, domnu’ ghearaaaa, ce misto melodie e asta, mi-am adus aminte de liceu!

    azi de-abia mi-am gasit blugi normali.
    toate magazinele sunt inundate de hainele de schimb ale zugravilor, cu pete, decolorati, jigariti.

  2. …Nişte doctori mai paranoici ar fi zis că un pacient excesiv de sensibil la microbi, viruşi, infecţii, răceli, febre şi altele asemenea ar trebui să îşi facă un test HIV 🙂

    ~Nautilus

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

