TABU chic de martie

Cast in alphabetical order: Marcel Iureş, Simona Pătruleasa, Evgheni Pluşenko, Ana Ularu, Nadine Voindrouh – fiecare cu câte o poveste care să te amuze sau să te pună pe gânduri.

Iar când zic interviuri, mă refer la interviuri concepute de noi, cu bagajul propriu de întrebări şi şopârle, nu la interviuri pe care să ni le trimită distribuitorii de film şi muzică, iar noi să le semnăm cu numele noastre şi să ne dăm autori de chestii făcute de alţii. Cum se mai întâmplă pe ici, pe colo. 😀

Pictoriale cu haine şi makeup user-friendly, care să dea soluţii reale muierii despre „cum plm să ies pe stradă”, nu doar să-i ia ochii preţ de 10 secunde.

Icon: Robert Redford. Cu un story mişto despre Sundance Film Festival.

Reportaj glam & fab cu Veveriţele Vesele.

Ghid de travel scris cu mare meticulozitate şi documentare de genialul Silviu Leahu. El şi Mara Ionescu fac de fapt revista – şi veţi vedea la ce mă refer concret dacă o cumpăraţi.

Pe scurt: TABU – revista care ţi-o trage!

foto de Sergioo Zimbilschi, Sergioo pentru prieteni. E un preview de what’s to come in April. E ok, puteţi să-l luaţi toţi la interviu: măcar se va vedea diferenţa dintre cum o fac eu şi cum o faceţi voi. 

25 de gânduri despre „TABU chic de martie

  1. meeeeh. aici știu că găsesc înjurături și vorbe de toată jena.
    în mod disturbant, e acolo, în post, un nume care nu are ce căuta pe așa un blog, pe care îl citesc, ce-i drept, aproape zilnic, dar nu de plăcere.

    hai, vă știți locul, așa cum v-ați stabilit stilul. am scris cu v mic, nu de politețe. așa. deci.

    aici e femeea-super-sexoasa-bla-bla-bla-bl..(potnumărăpînălamultemiliarde,măoprescaici).
    care se folosește de expresii sexuale jignitoare ca să dovedească.. dunno, chestii de-ale ei.

    măcar să se limiteze la asta. unele subiecte – acelea frumoase – nu au ce căuta aici.

    nu spun numele, superstiția mă ține ca pe-un căluț simpatic și plin de speranță. nu sexuală.

    îmi pare rău de asocierile nepotrivite care se întîmplă în lumea asta tristă și aici, în mod limitat special.

    plîngînd isteric într-un colț, vă rog să „vă” terminați și:

    vă mulțumesc frumos. HA!

  2. Cel mai mai mult şi mai mult îmi plăceau interviurile de la tv (când mă mai uitam, prin anii 90):
    Baragladina 1 (reporter): – Tocmai te-ai întors dintr-un turneu în Italia, cum a fost (traducere: ai găsit un libidinos cu mustăţi, ce-a ieşit?)
    Baragladina 2 (jandeză): – A fost un succes formidabil, publicul italian a fost încântat.
    Baragladina 1: -Şi ce planuri de viitor ai?
    Baragladina 2: – Mă pregătesc pentru un turneu în ….

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

