Evgheni Plushenko m-a futut

Din păcate, nu în orificiul în care mi-ar fi plăcut, ci în borta numită email. Iată cum:

Deci, da, 4 pagini în limba rusă.

Şi iată un pictorial de Alex Dascălu, numit Ce frumoasă-i limba rusă. Modele: Diana Cuciuc, experta noastră în limbi slave şi eu.

Desdemona, davai zdreanţa!

Cacaia zdreanţa, Othello, blea?

De fapt, ce voiam să transmit subliminal este că vom avea un interviu cu Plushenko în viitorul TABU.

121 de gânduri despre „Evgheni Plushenko m-a futut

      • De ce ai tu senzatia ca a raspunde la o intrebare inseamna a da socoteala? 😆
        Daca as fi psiholog as zice ca atitudinea asta excesiv de agresiva tradeaza nesiguranta si lipsa de incredere in propria persoana, noroc ca nu-s 😆 .

        Si acum sa-ti explic de unde intrebarea: in postarea in care ai raspuns la marlaniile revarsate la Mantog, si pe care tocmai am citit-o, ai scris asa: „Prea puţin îmi pasă dacă sunt futabilă sau nu. De aceea port ţoale care să nu pună accentul pe asta şi de aceea nu mă supăr dacă un cretinoid sau altul îmi explică online cât sunt de urâtă. Mă doare în străfundul anusului, pentru că nu asta e esenţa personalităţii mele. Ştiu că nu-s genul Barbie doll, n-am fost şi nu voi fi, dar mă descurc perfect şi fără asta. Îmi place mai mult să bat străzile în blugi, tricou cu “de puta madre” şi adidaşi, adunând material pentru un text decât să stau în oglindă să mă întreb dacă verdele măr merge cu galbenul crom. Pur şi simplu E MAI PALPITANT. ”

        Ca sa zic asa, dand titluri de genul asta te contrazici flagrant. Si daca o faceai pentru google trafic, macar sa fi pus ceva gen „Evgheni Plushenko sex tape” 😆

        • E mai simplu de atât. Sunt excesiv de agresivă când am senzaţia că un om mi se urcă în cap. Numără-ţi şi tu comentariile pe ziua în curs. PLM, eşti genul de om care nu-şi dă seama când devine prea pisălog şi găseşte tot felul de explicaţii penibile pentru sictireala interlocutorului.

          Şi, nu, nu mă contrazic. Pune creierul la contribuţie, insist, pentru că n-am de gând să-ţi ofer eu explicaţia.

        • M-as fi gandit ca o femeie ar trebui sa aiba by default putina intelegere pentru cineva care se plictiseste cumplit in fata monitorului, cu mucii atarnand pana la pamant, 39 de grade si in imposibilitate evidenta de a scoate nasul la aer 😉 .

          Dar daca te simti agresata te rog sa ma ierti , nu asta a fost intentia mea, nu obisnuiesc sa agresez femei nici macar online :lol:. Pur si simplu ti-am descoperit blogul in modul aberant in care ajungi de obicei in cele mai neasteptate locuri cand navighezi aiurea pe net: am citit interviul lui Cautis cu Aurel Sântimbrean apropo de Rosia Montana, de acolo am ratacit nitel pe site-ul Kamikaze si am dat accidental peste marlania lui Mantog, dupa care am fost curios sa vad cine e persoana si cum s-a putut ajunge la porcaria aia de acolo.

          P.S. Observa te rog ca nu mi-a cazut coroana sa „dau socoteala”, asta apropo de ce spuneam mai sus.

        • iar eu sunt după 4 ore de tradus subtilităţi din rusă. din punctul meu de vedere, asta se numeşte „futut” şi nu are nici o legătură cu futabilitatea mea pă persoană fizică.

        • Ma gandeam ca o sa spui asta, dar din poze reiese ca tu notai in carnetel din romana in romana. Sigur, nici asta nu-i cea mai placuta treaba, dar pana la futut cu sensul ala mai e.

          Oricum, ideea mesajului meu era alta, si anume ca tu sustineai intr-o alta postare ca nu vrei sa fii perceputa ca un obiect sexual (atitudine pe care eu unul o apreciez la o femeie, cu atat mai mult cu cat e tot mai rara in ziua de azi). Ghinion insa, titluri de genul asta sau prezentari tip „fut tot ce misca” (si aia tot cu dublu inteles, destul de usor de priceput, desigur, dar…) te contrazic intr-o oarecare masura.

          P.S. Aia cu „pă persoana fizica” e de „mare angajament” :B Chiar ma intrebam cine l-o mai citi pe CTP de cand si-a pierdut de tot mintile.

        • citez din tine „destul de uşor de priceput”.

          ok, păi dacă e destul de uşor de priceput, totul e limpede. am alergie la oamenii care pricep mai greu de atât şi „fut tot ce mişcă” e sita perfectă prin care-i pot cerne.

        • uite, nu.

          insist: de ce ai tu impresia că trebuie să-ţi dau socoteală?

          şi, nu, nu-mi veni cu „şi eu îţi răspund la întrebări”. una e să răspunzi la un singur „de ce plm mă tot fuţi la icre” disperat, după ore interminabile de stalking, şi alta e să te tot bată cineva la cap. când oi veni eu la tine pe blog să te tooot întreb evidentul atâtea ore la rând, ai tot dreptul să mă înjuri de toată familia.

          dar, evident, asta nu se va întâmpla, pentru că eu nu mă urc în capul nimănui.

        • Uite-ma si stalker acum 😆

          Hai ca te las, dupa ce am ajuns si troll si stalker pentru vreo 7-8 comentarii acolo mi-e ca ajung sa fiu acuzat ca-s Jack Spintecatorul II daca mai postez vreo 3-4 😀

  1. Campionul rus la gheata ?

    Evgeni Viktorovich Plushenko (Russian: Евге́ний Ви́кторович Плю́щенко​ (help·info), Yevgeny Viktorovich Plyushchenko; born November 3, 1982) is a Russian figure skater. He is the 2006 Winter Olympics gold medalist, 2002 Winter Olympics silver medalist, and 2010 Winter Olympics silver medalist, three-time (2001, 2003, 2004) World champion, seven-time (2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2010, 2012) European champion, a four-time Grand Prix Final champion and a nine-time (1999–2002, 2004–2006, 2010, 2012) Russian national champion.

  2. @optimvs

    in primul rand: s-o fut pe ma-ta, in al 2-lea rand: s-o mai fut odata, in al 3-lea rand: sa te fut in gura !
    motive: ma, baga-mi-as pula’n ma-ta, ma, ma intrebam eu cine plm esti si de unde pizda ma-tii te cunosc, si mi-am adus aminte – ma, baga-mi-as pula in gatu’ ma-tii, ma, tu esti boul ala care m-a banat la http://optimvs.wordpress.com/2010/12/12/zoso-monica-marinescu-horea-badau-si-tiberiu-lovin/ futu-ti mortii ma-tii de bou care esti tu bou, cand ti-am explicat cu frumosu’ ca sugi pula.

    ps: observ ca cacatul ala de blog al tau e un altar inchinat lui Nastase, Ciutacu, Adrian Paunescu, CTP, USL, Ponta, Crin, gen. cat de proasta e ma-ta care te-a fatat ?

    • Cat de usor injura retarzii la adapostul anonimitatii. 😆

      Pe pariu ca asta-i nenormitul? 😆 Mai postac portocaliu prapadit, cand o sa scrii tu ce-am scris eu despre casa lui Ciutacu samd, atunci sa latri la mine, pana atunci ciocul mic si joc de glezne, da? 😆

    • Mai postac portocaliu prapadit, nefericitul Petcu are o mare problema cu mine, si anume ca pe unde-l prind zboara fulgii din el 😆 . Si asta l;ucrand cu materialul clientului, nu cu fabulatii jenante ca ale lui (auzi, il santajam pe unu’ ca sa-l baneze pe el, marele Petcu, de care tocmai faceam un misto crunt 😆 )

      O mica mostra, ca sa inteleaga lumea care-i diferenta 😆 (sper sa nu se supere Lorena, dar daca a lasat linkul la vomele lui Petcu nu vad de ce s-ar supara)

      http://optimvs.wordpress.com/2011/11/16/zoso-hipsterul-care-uraste-hipsterii/

      P.S. Nu-ti pui si tu o poza langa a mea, sa vedem cine are moaca de tampit? 😆 😆 😆 Mi-e mila…

      • Daa, e foarte mladios faptul ca a fost condamnat Nastase taman cand iesise lumea in strada. Vezi-mi mai de firmiturile care-ti pica din Modrogan, la cum stau lucrurile in ultima vreme ar trebui sa primesti si spor de rusine 😆

        • pronunţarea fusese stabilită cu cîteva săptămîni înainte. boule. zici că eşti ziarist? repet întrebarea – ai bani? vreau să mă îmbogăţesc şi vreau să ştiu dacă merită să te dau în judecată.

        • Vezi mai postacule ca una-i stabilirea datei pronuntarii si alta-i sentinta. 😆 Ori sentinta e clar praf in ochii prostilor, in conditiile in care PSD si nu nastase a fost beneficiarul afiselor respective, si nimeni n-a depus marturie ca Nastase ar fi facut trafic de influenta samd.
          Ai nevoie de un desen? Hai sa ti-l fac eu, daca nu erau protestele, Nastase ar fi fost achitat din prima si cu asta-basta. Asa, va fi achitat la recurs, dar au mai avut postacii ca tine cu ce-si clari gurile.

          P.S. Ca sa poti da pe cineva in judecata ar trebui sa ai un nume (care sa si insemne ceva 😆 ), nu sa fi un nick care latra pentru Basescu pe net, pe bani putini.
          Da, am bani si nu i-am facut nici din furat si nici din pupat in cur, oftica-te 😆 .

        • Nedormitule, eu cred ca realizezi si tu ca tocmai ai dat o replica tipica de postac umilit crunt cu argumente logice 😆 Doar ca te-ai obisnuit de mult curusinea 😆

        • Ca sa ma dai pe mine in judecata ca te-am facut postac platit din Modrogan ar trebui sa indeplinesti doua conditii elementare:
          1. Sa ai un nume, eventual cunoscut si prin altceva decat prin osanalele ridicate lui basescu
          si
          2. Sa poti demonstra ca prin afirmatia asta ti-am adus un prejudiciu, ca sa fie admisa actiunea.
          A, si ar mai fi un mic detaliu, ca in civil trebuie sa platesti o taxa de timbru proportionala cu daunele pe care le ceri, si de la care iti poti lua adio da capierzi 😆

          Pe scurt si pe romaneste, e vai de capul tau, habar n-ai ce latri acolo 😆

        • Mai prapaditule, daca imi explici cum ai putea demonstra ca prejudiciul adus e de 25.000 zau de nu te imprumut 😆
          Asta in conditiile in care tu esti un nick anonim pe net 😆
          Deja e clar ca, daca prostia ar durea, ai umbla naibii urland pe strazi :lol:.

        • Va rog sa observati un detaliu, si anume ca nedormitul n-a pus nici o secunda problema la modul „ce-i cu Modrogan si cu beciul ala?” 😆
          Pentru cunoscatori faza are o savoare deosebita 😆

        • Eu cred ca oricine citeste dialogul asta isi da seama imediat cine e tampitul :lol:. Nu, tu cu clonele tale nu va puneti, dintr-un motiv foarte simplu, pe care il intelege oricine altcineva 😆

        • sunteti atat de prosti amandoi,incat va loviti singuri cu pula peste ochi.
          futu-va-n trahee de politruci ratati.

        • sîntem atît de proşti încît am făcut-o şi pe mă-ta victimă colaterală. el îi mai prost ca mine şi a nimerit-o jos. eu am nimerit-o în gură şi m-am rănit la pulă.

  3. Poet dedicat domnului Adrian Niculaie :))

    ODA CURULUI MEU

    Vai ce frumos e curul meu,
    Manca-l-ati copt!
    Curul meu este frumos
    Pentru ca e sanatos!
    Curul meu este flocos
    O placere asa dos !
    Asta este cur de zeu,
    Te uiti ca la expozeu!
    Ia uite, am pus o mana pe o buca
    Si mi-o framant asa putin.
    Vai ce cur ferm am !
    Curul meu este curat
    Fiindca il spal de cacat !
    Daca trag si o basina
    Ma cac ca o bormasina !
    Hau, hau, hau !
    Gata, s-a dus damigeana aia din care bem.
    SI-auzi cum vine, in galop, a la Eminescu, nici la Eminescu!
    SA moara mama! Auzi:
    Curule, eu te iubesc, fara tine nu traiesc !
    I-auzi , la secunda, mitraliera! Ce spune:
    Curul meu este divin,
    Nu este un cur bovin!
    L-am bagat si in zapada,
    L-am bagat si-n apa calda!
    L-am bagat si-n apa rece,
    Nebunia tot nu-mi trece!
    Solo! La secunda, cum spune, sa moara mama, rututu! Auzi! Turbo:
    Trag de buci cu forta asa
    Si se vede gaura!
    Baga limba Niculaie
    Si trage-ma si de coaie!
    Trage tata limbi in dos
    Sa vezi cum sare sloboz !
    Aoleo sa vezi ce-mi vine
    Cu limba ta in cur la mine!

  4. Mesaj pentru adi de vito:

    ,, mare dreptate ai adriane, 5 ani de acum incolo nimeni nu o sa mai oracaie ca tine , ai talent vocal dar esti fenomenal de slab cu capul ”

    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

