Trolling all the way

Tovarăşul Nikolai Nikolaevici Nikolaev deţinea un apartament de 2 camere, în care locuia alături de tovarăşa Nikoleta Nikolaevna Nikolaeva şi de copiii lor, Nikolai Nikolaevici Nikolaev jr. şi Nikoleta Nikolaevna Nikolaeva junioară. Tovarăşul Nikolaev Nikolaevici Nikolaev poseda aragaz şi frigider. Şi televizor alb-negru cu purici. Şi încă ceva: într-un sertar secret al unui dulap secret dintr-o cămăruţă secretă, tovarăşul Nikolai Nikolaevici Nikolaev MAI AVEA CEVA.

–-

Ghici ce?

46 de gânduri despre „Trolling all the way

  1. Ieu crecă acolo aviea bolentinu domnişuară scumpă care î-i ierea ruşine să arîte altora căcum â-l chieamă deacea la ascuns acolo care nimen nulva găsiii.

  2. Io cred ca avea ceva pentru sotia lui, sa ii dea cadou de Sf Valentin, care este si se intampla, si anume un dildo mare si gros care sa ii aminteasca stimabilei doamne ce sot plin de calitatzi are atunci cand acesta este plecat prin lume cu TIR-ul. Si pe dildo il chema Nikolabovici „Barbarul” Falusaevici.

  3. Chiar nu stiu ce putea sa aibe in sertar,acest domn, dar daca imi permitati o mica digresiune…

    Vreti sa va spun un secret? Femeile n-au sex, n-au pizda. Ele sunt pizda. Hai sa ne gandim putin. Putem spune ca femeile au un organ sexual? Da? Va rog sa mi-l aratati. Nu exista. Veti spune – ,,pizda aia dintre picioare. ” Nimic mai fals. Ele au intre picioare o crapatura, o taietura. Prin care le mai curge si sange, culmea ! :)) Dar pizda- unde este? Organul sexual? INAUNTRU. De fapt este in ea, este chiar ea pizda! Ea , femeia este pizda! Pizda este inauntru in ea. O femeie poate spune – AM PIZDA! Iar eu voi spune- ,,care? arat-o!” Eu pot spune – ,,uite pula, asta e organul meu sexual!” Dar femeia nu are. Ea este pizda, organul ei este INAUNTRUL ei. Organul nostru este IN AFARA nostra. PrIN urmare , REZULTA – barbatul ARE un organ sexual, femeia ESTE UN ORGAN SEXUAL.

      • Raluca:

        Nu, am futut in pizda. Si cand o bagam in pizda, de fapt dupa ce o bagam in pizda si ma slobozeam, ma gandeam ca femeia e o pizda proasta. Tu-ti bagi pula ta printr-o taietura, intr-o gaura. deci ce e femeia? un obiect sexual. ca-ti bagi pula-n intr-o gaina, intr-o capra sau intr-o femeie tot aia e. Sperma iese din pula, nu din pizda. si nici din cur. Eu am sperma, tu ce ai? nimic. Pisat. te pisi. Si sange.

        Deci io ca barbat nu sunt un obiect sexual ca tine.io am o pula in afara, io AM un obiect, tu ESTI un obiect. Io am un obiect pe care pot sa-l si tai daca vreau. Eu sunt CEVA, ca barbat, am SUBSTANTA. Tu n-ai, tu esti un obiect sexual si atat. Obiectul meu sexual, pula e in afara. Pot sa-i spun la o adica : ,, mars , da-te-n mortii ma-tii”

        • raluca:

          daca mi se permite, iti voi arata si tie curul, acum la ora unu fara un sfert noaptea. Sa stii ca am un cur fain. E cam paros, dar e ca lumea. Ia uite :))))))))))

  4. Meditam eu asa la turturi… M-am gandit la o tortura pentru femei. Sa le bagi turturi din astia inghetati bine, tari, in pizda, dar si in cur. Si sa ii lasi acolo pana se topesc. eu cred ca e o tortura. ala rece asa, bagat in pizda sau cur se topeste, ca e cald in pizda si in cur. Da pana se topeste :)))) Poti sa bagi turturi si in cur si in pizda deodata, ma gandesc.
    Sa scoti o femeie in curul gol asa, in lesa de caine afara, acum. Sa mearga in patru labe in zapada, si ii bagi turturi in pizda si in cur.Atat, nu te-atingi cu pula de ea, n-o futi, nu nimic, doar cu turturi.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

