13 gânduri despre „Cum se obţine foie gras

  1. Genocid ! aSTA e genocid in masa !holocaust ! si cu vacile de la mcdonald la fel.

    La mcdonald s am mancat hamburger, dar dupa ce am vazut cum sunt omorate vacile…. ingrozitor. Dar tot mananci, n-ai ce face… Pe ce abis de crunta mizerie si crima se sprijina intreaga noastra existenta…de fapt toata existenta…

    Am mancat bine. si baut vin. Sunt plin de cacat acum :))

  2. merci beaucoup, „like”. ce plm sa comentez in afara de:

    cum dorește caprioara apa rece de izvor, asa iti doresc eu tie pofta mare’n viitor.

    • Domnu Gudmen nu ie bine apa rece de isvor care poate vanbolnaviti care va cauzieaza la amicdale fimiu tuata copilariiea avuse probleme care dupe ce a devenit mare sa agravat care a devenit omocsecsual va esplic. Al bateam domnu Gudmen decate or al prindieam band apa rece care stieam de la madam sergent Ionascu care statiea cu noi in bloc pa scara nevasta de doptor care ziciea duaman nul lasati sa bea apa rece face rau la amicdale care dupe aia trebuie operat am zis multumesc duamna nul las care nu lam lasat. Sanbolnavit iel ierea cam tampit umpic asea cat sa fiie dragut dar tampit domnu Gudmen si fuarte senzibil la frig care tot a racit. Am facut cu sotu intelectoal toce ierea posibil ieam dat incluziv sa biea urina de cal mea zis o vecina tiganca care la tratat asea pe fiu ei na mai avut veci probleme care nu stieam decat cum sa fac rost de pisat de cal. Lam trimis pe sotu zic barbate tu esti intelectoal care sti sa vorbesti decat cu uameni priceputi dute degraba si ada de la o ferma deacilea un pic de urin din ala cano fiii foc. Inghipui-tiva domnu Gudmen ca venit barbatu meu obosit care a zis femee sanu mai m-a trimiti acolo care ieu am stat juma de zi sa mulg calul care numa i sa ma scuza-ti sculat erectiiea dar na pisat nimica. Si mam dus ieu domnu Gudmen cu plosca care am stat langa cal tuata ziua care cand am vazut ca face pisu hat si ieu cu plosca am loat decat cativa stropi iam dat lu fimiu sa biea a scapat. Problema a fost cum v-a spusei cand devenira omocsecsual care degieaba ieu cu sotu lam tratat cu urina care iel dupe ce a prins gustu si la sodomisat an gura preteni dea lui din armata gata. Amicdalele se inflamara domnu Gudmen de la cum ma scuza-ti ponpau preteni lui la iel an gura acuma ninu m-ai stiiu daca e bolnav s-au nu care cand al antreb cum sta cu amicdalele se supara m-a face curva nespalata si alte metafore parca ieu lam pus sa descida gura la bagabonti cine pisda masi la tratat daca nu ieu vede-ti censeamna renecunoasteriea parintilor care neam sacrificat. Dobitocu.

  3. băi, ceea ce nu voi înţelege niciodată e plăcerea cu care indivizii ăştia torturează păsările. sau cu care alţi indivizi torturează alte animale. pur şi simplu, nu înţeleg plăcerea de a tortura fiinţe incapabile de apărare. atât.

  4. nu am mancat asa ceva pana acum, dar nici nu voi incerca. oricum, interesante documentarele de genul asta. l-am pus si la status pe mess, sa vada si restul ochilor din lista (link catre blogul tau, deci iti fac si reclama pe deasupra). am vazut unul zilele trecute despre „meat glue” (e pe youtube, se numeste „meat glue secret”) si nu-mi imaginam ca se poate practica ceea ce se prezinta in filmuletul ala.

  5. mancare sanatoasa e de exemplu cand ma duc la tzara si iau un pui din curte de la bunici, ii iau gatul si il aranjez frumos pe gratar cu lemne, sa sfaraie pulpele. nici nu se compara ca si calitate cu un gigantic pui din supermarket care e hranit cu fel de fel de steroizi si antibiotice. puiul ala de curte, crescut in aer liber, cu ghearele in tzarana, nu e nici stressat, nici supraalimentat cu stimulente si, desi e mai slab decat unul de la crescatorie, are carnea de o mie de ori mai gustoasa, chiar daca e mai tare si mai atzoasa 🙂

    intr-adevar, sunt pasari neajutorate care au rolul de a ne hrani pe noi, oamenii, pe cale orala :)) dar macar sa nu fim cruzi cu ei pana le vine ceasul, sa ii lasam sa creasca natural si in voie, nu pe benzi industriale de productie.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

