Criză de gelozie nocturnă

dadatroll: am crezut că eu sunt trollul tău preferat! 👿 👿

lorena lupu: 😀

lorena lupu: să zicem că podiumul e împărţit.

15 gânduri despre „Criză de gelozie nocturnă

  1. @goodman:

    Esooo ! :)) Cine e primu loc- Adi, Adi! Daniela Gyorfi ! :))

    ANUNT: Caut troli neexperimentati pentru scolire. Cazare si masa gratuita, posibilitati de angajare pe loc(daca ai valoare) – plus bonuri de masa.

  2. goodman:

    Si fiindca nu raman dator nimanui, ti-am cautat ceva special, maestre, si am dat peste BOMBA AUNULUI 2012! N-ai vazut asa ceva de cand esti! Sa fie, fara numar ! :)) Adi de Vito impreuna cu Jenifer Lopez, ti i-am adus eu.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

