şi reacţia cronicarului gay

Adoooor când postările mele stârnesc reacţii:

xxxxxx: nu te acuzam ca nu mergi prea departe

xxxxxx: ca story poate
lorena lupu: da, ca story
lorena lupu: uite in the mood for love ce sărăcăcios e ca intrigă
xxxxxx: si faptul ca eram cronicar gay nu presupunea ca o sa fac o recenzie 100% pozitiva, asta ar fi fost ciudat. trebuia si sa zic ce nu mi-a placut
xxxxxx: da, dar wong kar wai castiga pariul stilistic
lorena lupu: păi nu, tu puseseşi problema într-un mod gay.
lorena lupu: dar şi rondo avea un stil
lorena lupu: lumea care l-a lăudat, i-a lăudat stilul
xxxxxx: avea probleme de stil, pe langa faptul ca povestea incepea in forta si se termina fasait
xxxxxx: dar tu insati il gasesti acum penibil si infantil
xxxxxx: ceea ce e acelasi lucru cu ce-am zis si eu, ca se simte mana incepatorului ca stil
lorena lupu: nu mă cert cu tine

lorena lupu: brother, tu purtai dialogul ăsta cu mine acum, nu eu cu tine
xxxxxxxx: da.. pt ca te-ai plans ca un gay ti-a recenzat negativ romanul
xxxxxxxx: si e oarecum irelevant ca eram eu gay..
xxxxxxxx: ia si tu un roman gay romanesc… de ex legaturi bolnavicioase sau zero grade kelvin si de schiop si recenzeaza-le.. o sa zici numai de bine doar pt ca au autori gay si tema gay? i don’t think so.. o sa zici exact ce-ti place si ce nu
xxxxxxxxx: dar na, intr-un fel inteleg si ce zici.. cei care au ‘curajul’ sa critice ce fac gay-ii sunt de multe ori tot gay… probabil ca multi dintre detractorii lui als, schiop, afrim, chirilov, mazilu si cine mai vrei tu o sa fie alti gay care simt ca au dreptul sa-i critice
xxxxxxxxxx: eu chiar am facut ceva pt ‘comunitatea’ gay… am facut festival de film, parada, cerc de studii gay la facultate, etc.
lorena lupu: 1. nu ţi-am dat numele
lorena lupu: 2. tu, ca gay, ai analizat gheiala romanului şi i-ai reproşat intensitatea, sau aşa ceva
lorena lupu: 3. da, romanul era despre o poveste care a început în forţă şi s-a terminat fâsâit, era deliberat
lorena lupu: 4, şi cel mai important
lorena lupu: NU MĂ CERT, OMULE, CU TINE. E OK CĂ L-AI CRITICAT
xxxxxxx: nici eu nu ma cert, faceam precizari..
lorena lupu: CRITICA ARGUMENTATĂ E UN LUCRU FRUMOS

17 gânduri despre „şi reacţia cronicarului gay

  1. cu riscu de’a parea carcotas, nu pot sa ma abtin sa nu devoalez 3 greseli de traducere ce mi-au ejaculat in ochi, zgariindu-mi retinele:

    „lorena lupu: nu mă cert cu tine”
    cine o sa creada SF-ul asta copilaresc ?

    „lorena lupu: NU MĂ CERT, OMULE, CU TINE. E OK CĂ L-AI CRITICAT”
    😀 )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    „lorena lupu: CRITICA ARGUMENTATĂ E UN LUCRU FRUMOS”
    cu glas ingrijorat-panicat: Lorena, (virgula) ce-i cu tine ?

  2. Nu te mai agita cu el; omul e dus. Am avut un blog gay timp de 2 ani pana cand am hotarat sa nu mai scriu fiindca eram in continuu atacat de … oamenii din comunitatea gay.

    • bine ai venit pe blogul nostru + imi pare regret de ceea ce ti s-a intamplat. in semn de bun venit, ete pizde tip „sa bei apa din ‘transele”:

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

