Există, oare, o comunitate gay în România?

Tot aud termenul ăsta şi de fiecare dată mă frec peste urechi, crezând că n-am auzit bine. „Comunitate gay”? Hai să fim realişti.

Comunitatea, zice dicţionarul, este un grup de oameni cu interese, norme de viaţă sau credinţe comune. Ce anume defineşte o comunitate? Sentimentul de apartenenţă la grup.

Eu nu văd sentiment de comuniune printre gheii pe care îi cunosc. Şi cunosc destui, vă asigur. Văd şoareci speriaţi, care nu ştiu ce dracu’ să mai facă, să se ascundă mai abitir de capul pătrat şi clevetirile majorităţii obtuze. Şi mai văd câţiva temerari, majoritatea lor covârşitoare străini sau hetero, luptând de zor pentru această fată morgană pe care noi o numim comunitatea gay din România. OK, să zicem că ăştia-s comunitatea gay. Cu Mircea Toma în frunte, pe post de gayistă şefă. 😀

„Mi-e silă să fiu văzut cu alţi gay”, zice gheul român mediocru. Şi nu minte. Barurile gay sunt mai trecătoare decât florile de cactus, personalităţile gay se dau mari fustangii (nu de parcă ar păcăli pe cineva), poveştile gay sunt ţinute sub preş. Când am publicat „Rondo Capriccioso”, cea mai mare muie mi-am luat-o de la un cronicar gay, care mă acuza că nu merg destul de departe sau aşa ceva. Dar nu orgoliul meu rănit contează (uite, azi am recitit „Rondo Capriccioso” şi mi s-a părut infantil şi penibil), ci faptul că singurul care m-a atacat public atunci a fost taman un gay.

Idealuri comune? Are you kidding me, man? Idealul gay-ului random român e să fută cât mai neobservat-neştiut-necunoscut şi să dispară în noapte. Ăsta nu va fi ever un simptom al comunităţii, ci dimpotrivă. Un simptom al deja clasicei „fiecare cu a mă-sii”. Hai să nu ne mai îmbătăm cu apă rece, să nu-l mai pândim pe Moş Crăciun pe horn şi nici pe această creatură mitică fabuloasă, numită folcloric „Comunitatea Gay din România”, despre care ştim doar că pretind unii că au văzut-o printr-un bar, furişându-se spre buda tipilor, dar martorii nu erau foarte credibili, pentru că fumaseră câteva jointuri înainte.

90 de gânduri despre „Există, oare, o comunitate gay în România?

  1. On topic…. Pai as fute in cur barbati :)) Pe bani. Pe aur.

    Imi povestea tata-mare, ca el cand a facut armata avea pe unu in armata, care avea tatuat pe pula AUR . :)) Serios. Si pe scrot, pe coaie – 14 KARATE. Da tatuaje cum se facea inainte , batut cu acul, nu ca acuma cu laser si prostii.

  2. Homofobia denotă o lacună de PR şi comunicare a gaylor.

    Din partea mea, să fie 90% din popor gay, 1 gay = 2 fete fără prieten. Aş avea şi eu o şansă pe pământul României.

  3. la astia nu se aplica vorba „fiecare cu a ma-sii”, ci „fiecare cu a lu tac-suu”. ln rest: no comment. doar ca personal mi-e scarba sa ii accept (Daca la fete exista ciclu, la ashtia „pe stop” inseamna cand are unul diaree?).

    • Nu e nevoie sa accepti nimic, ajunge ca stii ca exista si nu tine de tine! Ah, si mie mi-e sila sa te accept, dar stii ce, eu nu sunt nevoit. Eu stiu ca ai dreptul sa existi chiar daca nu-ti dau voie eu, si asta nu ma ipiedica sa respir.

  4. Ca ortodox, pentru mine homosexualitatea este o deviație. Totuși, în discuțiile mele cu indivizi de dreapta am susținut comunitatea gay, nu am nimic împotriva acestei comunități, cu condiția păstrării de către membrii acesteia a unei decențe și discreții minime. Nu sunt însă de acord cu căsătoria între persoane de același sex și nici cu adopția de copii de către cuplurile gay, aceste drepturi nu pot fi compatibile cu statutul de homosexual. Am susținut că este posibil ca o parte a homosexualilor să se nască așa, lucru pentru care am fost combătut cu putere de cei care sunt împotriva homosexualilor, ei susțin că homosexualitatea ține de alegere și este un păcat. Bineînțeles, am fost împotriva extremismelor de genul homosexualii trebuie internați în lagăre sau făcuți săpun.
    Și, oricum, nu aș putea fi împotriva homosexualilor atâta timp cât eu ascult Erasure, Bronsky Beat sau The Communards.

    • „Ca ortodox, pentru mine homosexualitatea este o deviație”

      Doamne Dumnezeule ce prostie grait’ai mai Bogdane, mai.E ca si cum eu as spune ca, ca conlocuitor al mahalalei Berceni, pentru mine este natural si obligatoriu s-o fut pe ma-ta.
      Sau, daca vreo profa de engleza mi-ar fi tradus „fuck you” prin „raule, care esti tu rau”, eu n-as fute ci m-as inrai.
      Sau, daca o tampita de profa de matematica m-ar fi invatat ca 1+1=3, eu s’o tin langa cu tampenia asta.
      Sau, daca mamaie mea ma vindeca de deochi cu bete de chibrit stinse intr-o cana cu apa in timp ce boscorodea „Tatal noastru” gen, io trebuie sa-i kish in freza pe doctori.

      In privinta casatoriei intre gay si adoptia de copii de catre cuplurile de gay, sunt convins ca exista n cupluri de gay in care copiii lui Vadim, fie’ta, gen ar fi crescut infinit mai bine.

      • Dragă goodmane, nu văd ce ai tu cu copiii lui Vadim, sunt sigur că ei la vârsta ta vor fi mai buni decât tine.

        Creștinismul condamnă homosexualitatea ca deviație și păcat. Chiar dacă nu aș fi fost creștin, aș fi fost ateu, tot aș fi avut aceeași concepție ca creștinismul în privința homosexualității. Bagă-ți nițel nasul în lumea gay să vezi cât e de normală. Bine, pentru tine e mai ușor să scrii aiureli pe net.

        Există niște norme, care au rostul lor, nu poți vopsi albul în negru și viceversa. Hoția e hoție, o faptă reprobabilă și nu o virtute, la fel și înșelăciunea, iar relațiile homosexuale sunt o deviație și nu un lucru normal. Cu toate acestea, am toleranță față de lumea gay, nu vreau legi care să condamne homosexualitatea, ca înainte de 1989, și nu vreau să-i văd săpun pe homosexuali, așa cum vor destui homofobi. Le doresc homosexualilor tot binele din lume și recunosc că fără artiștii gay lumea ar fi mai săracă.
        Cu toate acestea, când vine vorba de drepturile pe care le-am menționat în mesajul anterior, solicitate de comunitatea gay, nu pot fi decât alături de ortodocșii români care sunt împotriva acordării acestor drepturi.

      • bogdane, io m-am tras de concluzie ca trebuie sa-mi calibrez postarile conf. cu conceptia despre lume&viata a postacului, in speta cazului de fata: tu.
        deci inainte sa-ti mai raspund, calibreaza-ma cu urmatorul test:

        Pamantul este
        a. patrat
        b. rotund
        c. pentagonal

        Cine cui da tarcoale
        a. Pamantul Soarelui
        b. Soarele Pamantului

        Pizda este
        a. ceva de futut
        b. lucrul pe unde fac pipi fetele
        c. nu stiu/nu raspund

    • Ca ortodox tu n-ar trebui sa ai acces la internet, ca e unealta diavolui: Ca ortodox tu ar trebui sa locuiesti intr-o pestera cu apa, paine , post si rugaciuni. Ori nu esti ortodox ori tocmai iti dai seama ca nu. Iti urez minte, ca sufletul e o inventie care te impiedica sa vezi ca semenii tai nu se impart dupa ce fac prin pat.

Lasă un răspuns către Lorena Lupu Anulează răspunsul