Be a true ce vrei tu!

Mi-e o lene penală să postez ceva coerent, de aceea, după ce v-am încântat cu prestaţia mea vocală în ultimul spot Tabu, vă voi arăta o prestaţie video. Regia: Andra Berilă şi Iulia Stoianovici. Interpreţi: Gaşca. În rolul lui Nicu Gheară: Simona Rădoi.

 

65 de gânduri despre „Be a true ce vrei tu!

  1. @goodman:

    Nu-mi place nici prezervativul, nu suport sa simt pe pula. Nu suport. Dar asta e n-ai ce face, altfel iei boli. Odata, mai demult am futut la munte fara prezervativ. Bine, nu era pericol mare, dar nu poti stii. Si cand am venit acasa, ma cacasem pe mine. M-am dus sa-mi fac analize, ma tot uitam la pula speriat. Eram ipohondru

  2. Tot asa, o futeam pe una odata, si-auzisem si eu de la golanii astia mai batrani cand eram copil, un golan , mare om , Nea S. , care m-a invatat pe mine, cica- daca le mamelesti asa , daca le freci pe tate, se pisa femeile. :)) Si odata eram cu una, si tot ma frecam de tatele ei, stii. Ca mie, cel mai mult imi place sa ma bag cu capu intre tate, stii. ASa direct :)))

    Si tot ma frecam de tatele ei, o mameleam asa, la care la un moment dat asta ma intreaba: ,, hai ba, de ce m-ai adus ” :))) Am zis: bine gata! „. Ce era sa-i zic? Astept sa te pisi? :))) Pai fugea aia dracu

  3. Am un tovaras care cunoscuse pe una, o curva, care era gata gata sa-i puna capac, daca n-as fi fost eu, il belea. Redau din memorie:

    Si vine intr-o seara cu ea. Cand o vad, mi-a cazut fata. Zic : ia vino Costele incoace, las-o sa se duca singura la toaleta. De unde o cunosti pe asta – spunandu-i NUMELE EI.
    El: ,, Da de unde stii cum o cheama?”
    Eu: ,, Vai de capul tau… Pai io p-asta o stiu de 4-5 ani de zile, mare curva si vagaboanda, venea cu cate unu in fiecare seara?”
    El: ,, E, daca acum cred ca s-a cumintit, mi-a zis ca are nu stiu cati ani..”
    Eu: ,, Ba esti nebun, ai luat-o razna de tot? Daca io iti spun ca o stiu, si e o panarama, si s\o stie si alta lume, si-o sa-ti spuna. Vai de capu tau cu cine te-ai inhaitat. ASculta la mine, daca o futi, sa nu cumva s-o futi fara prezervativ, ca te-ai nenorocit. Ba, deci uita-te la mine
    El: ,,Nu e domne…”
    Eu: ,, Ba, asta e versata, e mare curvistina, te-a vazut asa mai naiv, oi fi dracu si flacau, mai neexperimentat, te-a vazut baiet cuminte, si vrea sa puna gheara pe tine, prostule. A fost curva si-acu probabil vrea sa marite. Si te-a gasit de fraier. Stie ca ai apartament, ai unde s-o duci. Asculta la mine, o sa-ti spun eu mai mutle depsre ea, si altii iti vor spune
    EL: ,,Mi-a zis ca-i moldoveanca din Bacau si…”
    Eu: Aoleo? Pai asta a facut si puscarie ba :)))
    El: Stiai ca e moldoveanc..?
    Eu: Pai da bineinteles, tot, – ba! ti-am spus, eu , dar nu numai eu o stim pe jalea asta de ani de zile. De unde s-a aciuat iar si-ai gasit-o tu… Sa-mi bag pula-n mama. Cand te-am vazut cu ea, mi-a cazut mufa.
    Eu: ASta-i o jale ma, umbla dupa mancare, n-are unde dormi. S-o mai fi cizelat acuma, dar e … ai grija cu asta.
    El: Dar arata destul de bine
    Eu: Da, e mai daramata fata de acum cativa ani, fata de cum era, dar e bine. Era si mai tanara. Si-acum e da… Hai ca vine. – Ba! Fii atent, ai grija cu asta, ti-am spus daca o futi, o duci acasa , ii dai un ceai, da-o-n mortii ma-sii. Da, ai grija. Ca e periculoasa asta.

    Ti-am zis, te-a vazut baiat cuminte si vrea puna gheara pe tine . Ai grija. Vorbim.

    • am şi eu o nedumerire. cu ce e mai prejos o fată care face sex pe bani decât un cocalar spurcat la gură, meschin şi neandertalian în apucături? adică, de ce ar fi numitul cocalar calificat să judece o muncitoare în domeniul sexual? ea o face pentru supravieţuire, el din strictă micime sufletească. deci, care-i mai prejos?

  4. @goodman:

    Ba, femeia e a dracu pana pui pula pe ea. Dupa aia se inmoaie de tot. Asculta la mine :)) Dupa ce pui pula pe ea se-nmoaie.

    Si mai am eu o boala pe femei (ma scuzati ca vorbesc asa mai pe sleau, rog doamnele sa nu citeasca acest comentariu ) – sa le fut asa… in gura. Adica stii cum? Ca in pizda. Nu cum ar face muie normal. Nu muie. O futi ca-n pizda. Deci ..uite eram cu una si-am pus-o in genunchi. Si ea ,, stai ca fac io muia, nu stiu ce ..” Nu! nu, faci tu nimic.Pun, asa imi place mie – am pus-o asa si-o futeam , ii dadeam ca-n pizda. Asta e cea mai mare injosire pt o femeie :)) O umileam, o injoseam :))

  5. Fata:
    ,, Fute-ma parinte, desfa-mi cracii bine
    Ia-ma pe la spate, baga-ti pula-n mine.

    Parintele:

    ,, Te fut draga tatii, si te trag in pula
    Ca d-aia sunt popa, sa te las satula”
    Stai in patru labe, stai cu curu-n sus
    Stai asa cuminte dupa cum ti-am spus
    Ia-mi pula in mana si ti-o potriveste
    Puneti-o la pizda, apoi o beleste
    Si in bezna serii, umbre aratau
    Un popa si-o fata cum se spevedeau ”

    SPEVEDEAU :))))

  6. Care ,,domeniu sexual” ? Din cate stiu eu, in Romania prostitutia e interzisa. Jalea despre care vorbesc eu nu o facea pe bani.

    tinerele care se prostituează sunt victime ale necesităţilor, ” Necesitatilor pulii.
    Pot face orice fel de munca pentru a supravietui, dar daca esti curva, esti ca asa te-a facut ma-ta.

    Si jalea despre care vorbesc eu in text, nu o facea pe bani, repet, o facea fiindca asa e ea, zdreanta . Deci nu se prostitua pe bani. Oricum, daca as fi femeie si n-as avea ce manca, mai degraba as spala wc-uri sau m-as calugari decat sa sug pulele tuturor cazaturilor.

    Da, asta e. dealu-i deal si valea-i vale, curva-i curva pana moare.

      • Si daca e sa deschidem un ziar si sa comparam cantitativ- e coplesitoare proprortia femeilor care se prostitueaza DEBUNA VOIE SI NESILITE DE NIMEI

        • @Lorena:

          Lorena, mai mult e OFERTA, sa fim seriosi. Femeile se prostitueaza in primul rand de placere. Prostitutia nu poate fi privita ca pe ceva spre care barbatul a impins-o pe femeie. Din antichitate, din cele mai vechi timpuri si pana acum femeile s-au prostituat, da? A fi in stare sa recurgi la ceva cum este prostitutia, trebuie ca asta sa stea in insasi natura femeii. Nu e vina barbatilor ca femeile se prostitueaza, sa fim seriosi. E natura lor. Dupa mine, este gresita opinia ca femeia este monogama, iar barbatul poligam. Este chiar invers.

        • S-au prostituat pentru că au existat bărbaţi care să vrea să le-o tragă, şi au existat femei care au decis că vor să profite de asta. În fond, e un târg cinstit. El obţine sex fără obligaţii şi complicaţii, iar ea o remuneraţie pentru prestaţie.

          Dacă femeia ar fi fost cea cu cererea, ea ar fi plătit pentru sex.

        • Te-nseli Lorena. Pai tocmai, ca barbatii care platesc pentru sex sunt niste imbecili. Daca si-ar da seama ca femeia este SI CU CEREREA SI CU OFERTA, n-ar mai plati. Dar prostia se taxeaza.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

