Să-mi bag pula în Poşta Română

Şi în serviciile ei de căcat, care insultă orice formă de inteligenţă. Dragă Poştă Română, îţi urez să rămâi fără picior de client, să migreze toţi spre curierate şi companii private, care ştiu să respecte un client.

Eu am plecat de Revelion. La o zi după, mă sună taică-miu (unul din rarele lui telefoane), să-mi spună că a simţit el nevoia să-mi facă un cadou şi că mi-a trimis nişte bani. Sun la Oficiul Poştal, să întreb ce formă de mandat e şi cât mai e la dispoziţia mea. Iar vaca sinistră:

-Nu se dau bani prin telefon!

Haidi, pă bune.

-Eu nu am cerut asta, am cerut doar să-mi spuneţi ce formă de mandat e şi câte zile îmi stă la dispoziţie. Atât.

-Nu se poate.

-Deci, doamnă, lăsaţi-mă să înţeleg. Staţi cu bucata aia de hârtie lângă dumneavoastră şi îmi spuneţi senin că nu îmi puteţi zice ce tip de formular e şi câte zile o mai am, nu?

-Exact.

Oare e tipa asta - Atodiresei Alexandrina de la Oficiul Poştal 60 - o vacă cretină sau chiar există regula asta absolut de căcat? E telefonul afişat acolo – poate mă ajutaţi să aflăm.

În urma poveştii, îi doresc Poştei Române, cu ocazia noului an, să dea faliment. Ca orice companie de idioţi care nu realizează că activitatea ei depinde de proşti cu care se presupune că trebuie să te comporţi decent.

25 thoughts on “Să-mi bag pula în Poşta Română

  1. Lorena, ba sa nu crape Posta Romana ca multumita ei pot sa primesc colete din Hong Kong la tarife extraordinar de mici si la oficiul unde ma duc eu…. sunt niste duduite atat de simpatice ca nici nu ma vamuiesc si nici TVA nu-mi percep…. Deci…. de data asta eu tin cu ursu’!

  2. Ai nimerit tu vreo tembela. Eu am patit odata sa platesc 25 de lei pentru un curierat urgent ce a venit in 2 saptamani(in loc de 2 zile).
    Ma rog, dupa telefoane si nervi, i-am asteptat sa vina si le-am zis sa se duca cu el inapoi, sau sa mi-l dea pe gratis..hihihi.

    Da si tu un mail cu o reclamatie. Eu asa fac cand ma mai apuca tacaneala pe vreun functionar. La multinationale chiar tin cont de astfel de reclamatii. Poate s-a desteptat si Posta Romana, ca auzeam ceva de privatizare.

  3. Auzita la Guerilla, acu vreo doo sapt:
    Unu a gasit un portofel, cu acte, bani, carduri. Ia un card si suna la banca respectiva, o cucoana ii multumeste si ii spune ca respectivul va fi anuntat si daca mai are nevoie de vreo informatie. “Cum plm daca mai am nevoie de vreo informatie? Nu-mi luati datele, sa le dati omului?” Proasta: “Imi pare rau, dar nu am voie sa fac asta, nu avem procedura pt asa ceva.”
    L-a gasit pe Facebook, pana la coada.

  4. Sunt un idiot şi din când în când latru. Mă torturează sentimentul propriei insignifianţe şi mă răzbun pe oameni care au de lucru. Nu o lua personal, e doar prostia mea care mă face să semnalizez.

    • L-a mult ani si ti-e Bogdane care ieu am petrecut suparata revelonu care Nelu mea zis dal an pula mea pe fitu ma scuza-ti domnisuara Lorena vorbesc asea din cauza la desamagirea care mea provocato fimiu nijmacar un telefon nu mea dat. Ieu stiu ca panorama de nevastasa nu m-a suporta care ieu ieam zis de la obraz fetit-o decat ieu cred ca iesti curva care bani lu fimiu vrei nu dragostea deatuncea nu m-ai ma suporta care dobitocu de fimiu putea macar sa m-a sune de revlon care ieu din ma scuza-ti pisda mea a esit ca doar nu ierea sal faca intelectoalu singur. Ieu totus i-i urez l-a mult ani care mama e numaiuna.

    • si atat de baiat destept incat ti-ai facut un banner sau header sau ce familia ma-tii e ala cu ciupanezul.ro pe un blog caruia ii zice, cum e si normal, mariblabla.ro. marine, unde te dusasi marine si ma lasasi cu problemele-astea grele marineeeeeeeeeeee!

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

