Top Bullshit 2011

2011, anul-occupy-everything, s-a încheiat. Recolta de bullshit a fost foarte bogată, aşa cum se întâmplă într-o lume ca a noastră, care adoră să o sugă prin batistă. Dar, pentru că noi la VICE le colecţionăm cu pasiune – apropo, cititoru’ ăla frumos, brunet şi suplu, da, la tine mă refer, nu treci pe la mine să-ţi arăt colecţia mea debullshit? – vă oferim şi vouă un top al celor care ne-au făcut să ne tăvălim pe jos de râs.

10. APOCALIPSELE

De câte ori a fost sfârşitul lumii anul ăsta? Cred că de mai multe ori decât în 2000 când, bunicile noastre ştiau sigur, venea Ziua de Apoi. Întâi a fost pe 21 mai, când prezentatorul american de radio Harold Camping a prezis că vom muri dureros cu toţii – apoi, când a venit data de 22, şi ne-am pomenit că trăim în continuare, Camping a refăcut calculele şi a revizuit predicţia: 21 octombrie. Apoi, a fost vestitul 11.11.11, când ora 11.11 a atins pe rând toate meridianele pământului şi zgârie-norii nu s-au prăbuşit apoteotic, oamenilor nu le-au apărut colţi de vampir, apele nu s-au revărsat peste uscat – pe scurt, a fost o zi foarte chill. Ultimul hoax e cel cu calendarul mayaş şi 21 decembrie. Dar, staţi, nu răsuflaţi uşuraţi – veţi vedea câte apocalipse mai urmează anul viitor!

Continuarea pe Vice, adică aici.

5 gânduri despre „Top Bullshit 2011

  1. Îs supărată. Meream azi pe stradă șă prin tren și cum îs io așa, descumpănită și lipsită de valoare și tot felu de interese m-am gândit. Și m-am gândit la tine, pulică. Și mi-o fost milă. Și m-o durut. Și-am suferit. Și poate că mai sufăr și acuma și la mulț ani fericiț.

  2. Pingback: La multi ani! « l-am luat deoparte si i-am spus

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

