Ce-am avut şi ce-am pierdut

By Lorena Lupu, foto: Dorin Moldoveanu

Dan Boeckner şi Alexei Perry sunt doi artişti din Montreal care formează împreună duoul rock indie Handsome Furs. Pentru genul ăla de lameri care ştiu toate futaiurile unui artist, dar nu-s în stare să zică la plesneală trei melodii ale lui, menţionăm: cei doi membri ai trupei sunt soţ şi soţie. Acum ceva vreme aveau un concert la Bucureşti, dar au pierdut avionul. Prilej pentru mine, care şi eu îmi uit mereu portofelul şi mobilul prin baruri (dar ambele-s atât de varză, că nu mi le ia nimeni),  să le pun câteva întrebări despre tot ce au pierdut în viaţă.

VICE: Cum aţi reuşit să pierdeţi avionul spre Bucureşti?
DAN: Avusesem un concert în Kosice, Slovacia. Trebuia să traversăm Ungaria cu un camion, să venim la Cluj, de unde să luăm avionul spre Bucureşti. Transportul era responsabilitatea organizatorului slovac. Iar noi le-am spus oamenilor din echipă: „Ia ascultaţi, Bucureştiul e cu o oră în avans faţă de ora Europei Centrale, de aceea ar fi bine să plecăm la cinci şi jumătate dimineaţa.” N-am dormit mai nimic, ca să fim pregătiţi. Evident, n-a venit nimeni să ne ridice de la hotel.

Continuarea pe Vice.

 

10 gânduri despre „Ce-am avut şi ce-am pierdut

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

