Grrrr!

Sunt singura pe care o enervează la culme experimentele pe copii ale lui Jimmy Kimmel, cu „ţi-am mâncat toate bomboanele” şi „ţi-am luat un cadou retard de Crăciun„?

Nu mi se pare comic să văd copii plângând. Pur şi simplu nu e amuzant. Ideea copilului ca obiect de batjocură mi se pare sinistră. Hai să ne filmăm pe noi înşine supunând copii la teste psihologice penibile şi să mai şi punem pe youtube chestia asta, să arătăm întregii lumi cât de frumos ne umilim public odraslele. Toţi părinţii care s-au complăcut în tâmpenia asta fac parte, garantat, din categoria aia dobitocească şi naşpa care găseşte o plăcere greţoasă în a-şi mustra / hărţui verbal / vărsa nervii pe copil de faţă cu toţi vecinii tâmpiţi şi ar merita testaţi psihologic de şef cu „ascultă prietene, ţi-am donat salariul de luna asta pentru o cauză nobilă şi am semnat că ai făcut-o tu, ce zici?”, respectiv de nişte recuperatori cu bâte: „Amice, ia dă tu datoria înapoi”. „Ce datorie??” „Las’ că ştii tu.” (Jdâng.)

 

 

20 de gânduri despre „Grrrr!

  1. Exagerezi.
    Nu mi se par deloc comparabile cele 2 situatii:
    1. O gluma cu niste bomboane lipsa: facuta rar, cu implicatii pe termen scurt, cu impact emotional doar aparent(copii cam plang din orice, nu e mare lucru), urmata de redresarea imediata a situatiei, poate chiar niste bomboane in plus pentru copil. Personal chiar mi se pare fun.
    2. Mustrarea copiilor in conditiile expuse de tine: Asta e chiar naspa. O stiu din proprie experienta. E o chestie ce se repeta de nenumarate ori, cu implicatii pe termen scurt, mediu si lung, cu impact emotional profund si indelungat.

    Deci, prima e chiar inofensiva fata de a 2-a. Tu o expui intr-un mod accentuat. Ma rog, nu afirm in nici un caz ca parintii ce fac asta sunt incredibil de straluciti, insa nu sunt chiar atat de condamnabili

  2. Eu am vazut doar faza in care copii au primit cadou banane vechi, oua si alte porcarii. Mi s-a parut o imbecilitate, un om care isi iubeste copii nu ar face asa ceva. Daca e sa extrapolez, un parinte care isi iubeste copii, nu ar face copii din capul locului, pentru ca viata e naspa, si oricum ajung sa moara mai devreme sau mai tarziu. Asta e, pesimismul nu ia pauza de sarbatori!

  3. Foarte mulţi copii cred că uneori adulţii sunt tâmpiţi.

    Cât de dobitoc trebuie să fii -ca adult- ca să le-o confirmi?.. E ca şi cum un bancher ar ieşi la Pro(s)T(e)V(eu) şi ar recunoaşte: „Da, mi-am furat toţi clienţii şi am de gând s-o mai fac şi în viitor.” Sau ca şi cum un politician rânjit ar spune: „Până acum am fost o jivină comunistă, dar începând de acum mă voi perfecţiona, măi, dragă.”

    ~Nautilus

  4. Fire-ai a dracu de baglavină matracuca dreacu care eşti tu să îmi laşi omu’ în pace frire-ai a dreacu tu, că-ţi rup moaţele alea de zăbăloasă! bagaboanto! fă!
    Artănuş, hai acasă, mamă, nu te mai încurca cu toate matracucile, mamă, hai acasă că am făcut pilaf.
    Frire-ai tu a dreacu astăzi și mîine, nu lași în pace bărbați însurați de bagaboanta dreacu!
    Artiii… Artănel… pui, vii acasă?

  5. Tatii, vino acasă, nu ne părăsi… Noi să știi că te iubim tăticule f.f. mult și ne place cartea și ne e foame!

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

