Naşterea Domnului din tastatură

 

Slide show pastoral cu accesorii IT

 

TEXT: LORENA LUPU
FOTO: ALIN TEGLAŞ

 

Îmi plac artiştii care se descurcă în viaţă. Oamenii care nu stau să se vaiete că nu pot fi actori, sculptori sau dansatori în România asta de căcat, ci găsesc soluţii mişto.

 

Alin Teglaş e actor la Ploieşti. Într-o vreme juca în majoritatea spectacolelor lui Radu Afrim. Salariul de bugetar nu-i ajunge nici de seminţe, iar asta-l obligă pe Alin să fie mai creativ în lupta pentru supravieţuire.
Cum s-a săturat să joace prin baruri şi cafenele, pe sume de căcat şi şi-a încercat norocul cu muzica electronică, dar nu l-a găsit, a trecut la lucru manual şi a constatat că e cea mai productivă activitate posibilă.
A impresionat hipsterii cu o colecţie de genţi din dischete Tetris, în 2008. Anul următor, a folosit butoanele din tastatură pe post de materie primă. În prezent, confecţionează broşe-magnet, care se poartă şi pe piept, şi pe frigider, DJ, balerine şi acadele din taste. Diverşi îngeri cu săgeţi în sus sau în jos, care să-ţi indice destinaţia: Rai sau Iad.

 

Participă la târguri de handmade şi expoziţii şi face produse în serie: „Dacă vrea unul zece Fecioare Marii, i le dau pe toate. Că dacă fac de mai multe ori acelaşi model, mă obişnuiesc”. Din primăvară, vrea să treacă la producţia de mobilier şi lămpi. Tot din dischete şi taste, logic. Nu vreau să-mi imaginez cum ar zdrăngăni un pat de dischete şi taste Alin Teglaş ™ în cazul unui futai iepuresc.

 

Într-o seară, când stătea prin bucătărie, fumat varză, a avut viziunea naşterii Domnului în butoane. Şi, după cum arată imaginile de mai jos, a transpus-o în realitate.

 

Read the rest at Vice Magazine: Naşterea Domnului din tastatură – Vice la zi

19 gânduri despre „Naşterea Domnului din tastatură

  1. În sfîrşit, ceva de bine despre amărîtu’ meu de oraş! 🙂 Unii ar putea zice că „bine” e un termen relativ, avînd în vedere subiectu’ şi prezentarea în stilu-ţi caracteristic. Da’ la faza asta probabil o să te depăşesc în viteza cu care o să le arăt deş’tu’. 😆

    O chestie „cosmetică” despre textul de mai sus (dacă-ţi pasă, desigur), e că aici nu văd pozele din articolul de pe Vice; ori le bagi link-urile, ori ar trebui să specifici că pozele sînt vizibile doar pe Vice, ca să nu se chinuie alţi fraieri ca mine să dea refresh de cinş’pe ori, după ce-au citit FOTO: ALIN TEGLAŞ sus de tot. 😉

      • Lorena darling, I don’t need a translation service, spank you very much. 🙂

        But and however, the mere presence of the aforementioned tag (namely PHOTO: ALIN TEGLAŞ) induces in reader’s mind the idea that one or more photos would be present within the article. That, I believe, is quite misleading. 😉

        Is it so hard for you to accept a little bit of help…? Just for the sake of it – no hidden agenda or whatever.

        • Oh, my bad – I’m too advanced in English. 😳 Some are not even speaking basic Romanian around here, as far as I can see, but I couldn’t care less – actually, that’s the funny part. 🙂

          Well, enjoy the sound of Alin’s floppy-made bed. 😉 And for fuck’s sake: try not to (always) bite the hand that reaches out to pet you. 🙄

        • deci n-ai înţeles-o nici pe asta. „cel puţin engleză elementară” înseamnă engleză elementară sau peste. de unde deducem că problema ta e de fapt la IQ şi la procesarea informaţiilor. cu asta chiar nu te poate ajuta nimeni. sorry.

        • Ai perfectă dreptate: am IQ-ul prea mare şi procesez informaţiile în mult prea mare adîncime. E evident că la asta nu mă poţi ajuta. 😈 Şi mie îmi pare rău pentru tine – chiar îmi plăceai (ca om de arte, prin extrapolare).

          Vezi că şi eu pot fi rău, dacă vreau? Da’ crede-mă, chiar nu vreau. You got me all wrong… 😦

        • a,pentru tine „a fi rău” înseamnă „a face pe vita proastă”? în cazul ăsta nu eşti rău cu mine, ci cu tine însuţi. crede-mă că nimic nu e mai penibil decât să faci pe prostul penibil şi concomitent să te lauzi că eşti deştept.

        • Aş putea spune că mă uimeşte faptul că nu-ţi pui în aplicare propriile sfaturi, însă adevărul e că nu. Acum îmi aduc aminte de ce n-am mai venit pe aici: fiindcă eşti rea. În propria ta accepţiune. Iar cu asta nu te poate ajuta nimeni. Sorry? Hell no!

        • auzi, am o întrebare: toţi cei care ţi-au spus că eşti prost pe baza afirmaţiilor tale cretine anterioare sunt „răi”, nu?

          şi ba da, îmi pun în aplicare propriile sfaturi. în sensul că gândesc înainte să tastez. nu e ca şi cum te-aş fi obligat eu să îţi desfăşori penibilul sinistru şi hidos pe aici, ai făcut-o voluntar. ai semnalizat iar şi iar. şi tot tu te dai cu pizda de pământ, fără pic de simţ al ridicolului? eşti jenant. crâncen de jenant. chiar te rog, nu mai veni pe aici, mi-e jenă mie de jena ta. modul în care te chinui să-ţi maschezi prostia în haioşenie îmi scoală părul în cap.

        • stai că nu înţeleg legătura. ce bine mi-ai făcut tu şi am uitat eu? şi dacă, gen, nimic, ce pula mea legătură are reply-ul tău cu situaţia ta de nimeni jalnic de pe net rupându-se în figuri aiurea pe blogul meu?

    • Bogdan mama sper ca a-i renuntat la apucatura ceea spurcata de oranism care te mangaieai la fiecare articol de ziar careti placiea care mai demult ierea din ceva preiboi ieu credeam cai zice asea pentru ca tatatau ziciea ca iesti un bou mic care credieam ca revista ie pentru ce-i catine. Apoi mea esplicat duamna Georgescu de la 4 care ie profesuara de engleza ca boi ie decat baeti am anteles ieu ca adeca ierea ziar pentru baeti dar Duamne sfinte chear asea s-a fii fost nu trebuiea s-a te mangai la ma scuza-ti domnisuara Lorena putulica care nu ierea frumos mai ales cand intram peste tine mierea rusine Bogdane. Asa c-a te roaga mama macar asea an postu Craciunului m-ai lason ma scuza-ti domnisuara Lorena pisda masi de oranie care nu ie crestineste mama.

  2. Drugwash –> epic troll is epic.

    Deci e un fragment din articol și trebuia să se vadă și pozele? A, și drug ăsta dădea refresh în neștire, în speranța că respectivele cadre i se vor arăta? Trollajele de genul eclipsează articolele.

    Când vede goodman englzismle alea ia foc de invidie.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

