Orgasmul lunii, şi crecă al anului

Azi e 13 decembrie, corect? Nu are ce să se întâmple până la sfârşitul anului, să fie mai răvăşitor de sexy pentru mine decât momentul când a sosit de la tipar Tabu-ul de decembrie. CU INTERVIUL MEU CU ANDREI ŞERBAN ÎN EA. Titlul interviului nu e cum l-aţi fi pus voi, cu limbajul vostru de lemn: monstrul sacrosanct al teatrului blabla stâlpul culturii şi civilizaţiei şamd. Titlul e aşa: Andrei Şerban: Nu stricaţi marijuana pe mine. Ca să aflaţi la ce se referă, tre’ să cumpăraţi şi să citiţi revista.

Şi da, e genul de interviu lung, complex, relaxat, mai mult dialog liber.

Unde e orgasmul în toată chestia asta?

Păi faza e aşa: de cele mai multe ori, dai la glossy-uri câte un text genial (vaco, ce arogantă eşti, va zice trollul hater), iar ei ţi-l sufocă într-un layout sinistru şi naşpa. Ei bine, când am văzut layoutul la interviul ăsta, am făcut o labă în redacţia TABU, de faţă cu toată lumea, apoi m-am oferit să-i fac un cunilingus art directorului (da, e fată). M-a refuzat, că cică e hetero. Da, ştiu, până la primul same-sex fuck toată lumea e hetero.

OK, deci sunt un om pe deplin fericit. O să cer pdf-ul, iar de revelion, pe la 11.45, mă voi retrage în baie cu laptopul să mai fac o labă. Să zic şi eu că intru extatic în noul an.

35 de gânduri despre „Orgasmul lunii, şi crecă al anului

  1. „Ca să aflaţi la ce se referă, tre’ să cumpăraţi şi să citiţi revista”

    da nu mai bine postezi tu direct interviul pe blog ? ca poate unii dintre noi n-are posibilitati materiale sa dea 9,9 lei (~10 kile de cartofi) pe revista.

    • Mea stat pe limba domnu Gudmen sa spui acelas lucru care nu neajunge bani nisa traiim dapoi samai si cetim pe langa. Ieu tare a-si vriea ca sa fiu m-ai cultivata decat nu am timp decand Nelu adimistratoru m-a curteaza mea zis antro zi ce stai fa femee tuata ziua sa te ui-ti la televisor nu sti tu ca astiea ne minte care nu m-ai avem ce manca casa si masa nu ne ieste asugurate ca pe vremiea lu ampuscatu. Aviea dreptate care mie asea mea spus si fimiu Bogdan ca capitalizmu e salbatec care noi am trait bine an ani 70 mai bine ca ieuropeni din vest care ieu nu am anteles care vest ieu stiu decat gara vest nu stieam ca iegzista locuri an strainataturi cares spune vest. Nu ie tarziu niciodata s-a anvet vedeti ieu chear si asea am dicsponibilitate care o are omu ce vriea sa nu moara prost.

    • posibilităţile voastre materiale nu-s problema mea. aşa cum nici costul unui reportofon, factura nea la electricitate şi alte căcaturi pe care le plătesc eu nu-s problema voastră. thing is: informaţia costă.

  2. Nu mi’e frica, nu mi’e frica de bau-bau
    Nu mi’e frica, nu mi’e frica de bau-bau
    Nu mi’e frica, nu mi’e frica de bau-bau
    Nu mi’e frica, nu mi’e frica de bau-bau
    Nu mi’e frica, nu mi’e frica de bau-bau

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

