Ziua internaţională a Tangoului

Cosmin Alexandru Purice shared a link.

Lorena Lupu
va fi pe tarabe de marţi-miercuri
iar dacă nu va fi online, o să încerc eu să procur pdf-ul, să vi-l dau
ce gheială ai postat pe perete :))
puriceeee

5 minutes agoCosmin Alexandru Purice
e bejart draga
si e si ziua internationala a tangoului

4 minutes agoLorena Lupu
dar tot gheială e :))

4 minutes agoCosmin Alexandru Purice
trebuie celebrata cu barbati puternici

Bun, eu nu m-am decis dacă pentru mine ziua internaţională a tangoului este asta:

Sau asta:

De aceea, pot spune că am o viaţă grea.

23 de gânduri despre „Ziua internaţională a Tangoului

  1. Vai domnisuara Lorena scumpa tare m-a bucur ca cateodata nimeri-ti mesaje chear pe gustul meu care asea santamplat si astaz. Ierea pe vremiea mea o melodie care ziciea vrei sa nentilnim sambata sieara care asea a sunat Nelu la usa eri seara cu un trandafir antre dinti care ieu am ramas impresionista. Mea zis haide sa esim si noi an oras care toate zilele stam decat in casa ieu va zic ca mie a-mi place sa stau si an casa care ma iubeste Nelu cu secsu ie placut stiu ca poate nar trebuii sa vorbecs asea care ieu acuma ancerc totusi sa fiu mancipata sti-ti povestiea traesc a doua tinerete domnisuara scumpa. care am zis bine dom adimistrator care nu ieam mai zis Nelu am auzit la televisor care ziciea ca vieata secsuala trebue pigmentata jucate roluri am zis nut mai zic an sieara asta Nelu ci dom adimistrator care orcum iesti care ma escit rau asea ca cand ai calitate oficieala. Meam luat fusta buna domnisuara Lorena pantofi facut cu crema am bagat si putina vata la sutien care misau m-ai lasata acuma vecinele zice ca nu de la batranete ca de la gravitatiie care trage lucrurile an jos asea meam esplicat de ce la lovit gravitatiiea pe raposatu meu sot Dumnezeu sal erte care ma scuza-ti penixul arata mereu an jos. An fine lungesc vorba vai domnisuara ma dus antrun loc care ieu credieam ca mergem la tango dadeunde ierea decat tinere desbracate dansau antrun fel asea salbatec le se vedea ma scuza-ti pisda si titele doamne sfinte meam facut cruce am fugit deacolo care Nelu a zis ca asea ie acuma vremurile vroia decat sam arate cum trebue ca voia sa m-a transforme antro femee din aia ziciea ce noi navem teava de caldura la apartament care nu te poti unduii langa iea am zis nu Nelule care am ateroscrelosa si reumatizm care daca fac asea ca fetele acolo raman. sa suparat un pic domnisuara Lorena scumpa miea dar ce ierea sa fac nu vrieau sal pierd dar m-a tem ca la dans din ala scriptis ma v-a lasa soldul care ieu nu vreau sa zac pe orma adio secs si a doua tinerete.

      • Domnu Nedormindu ieu mereu am ipresia care v-a bate-ti joc de vrasta miea ieu nu stiu pe ce parte dori-ti dumevoastra sa am titele ma rog ce mai a ramas din iele care sau lasat din causa la gravitatiie si alaptat fimiu pana la 18 ani asea a fost care nam mai spuso niciodata care acuma antelege-ti de ce titele sant decat mai jos. Dar pe ce parte ma antreba-ti domnu Nedormindu care ieu nu stiu ce femei at avut dumevoastra dar titele stau decat pe parte cu buricul antre gat si genunc.

  2. eu stiu doi bogdani pe acest blog – unu comunist din bucuresti si altu capitalist din cluj. proasta aia analfabeta fututa de nea nelu administratoru este mama carui bogdan ?

    • Domnu Gudmen ieu decat sant mama lui Bogdan din Bucuresti care ieu nu stiu nici-un Bogdan din Cluj dar m-a deranjaza ca spune-ti Nelu m-a fute care nu ie adevarat ie un adevarat gentalmen face dragoste cu secs ie pasional care nimeni nu ma facut sa ma simpt femee. V-a ie ciuda domnu Gudmen care sa ma esprim frumuos adeca va roade ma scuza-ti pisma?

  3. Nu mai ştiu ce-a fost cîndva, odată, de n-am mai trecut pe aici de aproape patru ani… da’ constat că ai rămas the same woman with balls (ceea ce ar trebui să fie un compliment, aşa că fie-ţi milă şi înjură-mă doar de tabla de pe casă, dacă chiar e nevoie 🙂 ).

    Voiam doar să-ţi mulţumesc fiindcă reuşeşti cu atîta uşurinţă să-mi creezi o stare de bună dispoziţie, prin playground-ul tău virtual. Ce-i al tău, e-al tău: ai talent! Iar „garnitura” e la fel de delicioasă, de cele mai multe ori. 🙂

  4. Cu toate plesanteriile astea care ar excita s-un tap castrat si care pina la urma’s niste banalitati ce a fost pina la urma Frida ? Tot o urita ,genu’ de lesbiana refulata , cred ca o machiau doua ore pe Salma Hayek s-o uriteasca sa dea cu personaju’.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

