Discuţie la noi în redacţie, despre Skinofthedick

Dacă eu iubesc ceva la oameni, apăi e combinaţia aia rară şi magnifică între creier, determinare şi promptitudine. Iar colaboratorul nostru pe film, Skinofthedick, e omul care le are pe toate trei. Ne-a trimis un text la care am râs şi cu curu’, apoi întreabă şefa:

Ea: Şi tu zici că ăsta are 18 ani?
Eu: Recent împliniţi.
Ea: Mă, textul nu e cine ştie ce, nu e cu efort de documentare prea mare, să zici că a muncit de s-a rupt. Dar e scris fenomenal de bine pentru 18 ani. Unde dă?
Eu: La Drept.

Ea: Păcat, o să-i strice ăia toată scriitura.
Eu: Despre cine vorbim? Despre unu’ care s-a născut într-un oraş de olteni proşti şi a fost la un liceu plin de profesori comunişti plictisitori. Dacă toate astea n-au reuşit să i-o strice, mă îndoiesc că Facultatea de Drept are vreo şansă.

12 gânduri despre „Discuţie la noi în redacţie, despre Skinofthedick

  1. Sa sti ca Motru nu e un oras de olteni prosti. Voi catalogati oltenii drept prosti deoarece nu o sa fiti niciodata ca ei, adica plini de viata, glumeti si descurcareti. Sincer, sa imi bag pula in tot restul tarii, ca pe unde am fost am gasit numai oameni drogati, retardati si plictisitori!

  2. Vai di mini si di mini, omu cela vorgheste tari urît, nu sî poati, măi! Pi mini nu ma intereseazî patriotismu local, numa că individu cela deştept tari despre cari so scris va faci el ceva , dacî zîci că aşa ghini scrii. Dacî e la Drept, să fie atent să nu+l strîce stângul

  3. Pingback: Skinofthedick » Mai am si blog

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

