Tu mănânci bătaie de Moş Nicolae?

Material făcut cu nuiaua redacţiei şi cu practicanta noastră Diana Manea.

 

TU MĂNÂNCI BĂTAIE DE MOŞ NICOLAE?

TEXT ŞI FOTO: LORENA LUPU
TIPA CU NUIA: DIANA MANEA

 

Eu am copilărit în județul Covasna, în localitatea Sfântu Gheorghe. Până la șase ani m-am străduit să fiu copil cuminte, ca să-mi aducă Moș Nicolae cadouri. Dar, de fiecare dată, pe lângă dulciuri primeam și-o prăjină, mereu învelită în staniol. Avea maică-mea un fetish pentru nuiele și luciu, dar cum eu eram prea mică ca să înțeleg asta, am ajuns la concluzia că, să fii cuminte e o pierdere de vreme, din moment ce eram recompensată anual cu același căcat.

 

De curând, mi-a adus aminte de cumințenia mea Diana, studentă în ultimul an la Litere, care face practică în redacția VICE. Nu vorbește niciodată neîntrebată și nici n-am văzut-o vreodată făcând ceva deplasat, oricât de mic, cum ar fi să se scobească în nas pe ascuns. M-am gândit că are nevoie să prindă puțin curaj și încredere-n ea, așa că am făcut-o pentru o zi mâna dreaptă a lui Moș Nicolae. I-am pus o nuia lucitoare în mână, așa cum îi plăcea mamei, și am ieșit împreună pe stradă ca să spovedească oamenii de fapte rele și să-i pedepsească.

 

foto-1

Read the rest at Vice Magazine: TU MĂNÂNCI BĂTAIE DE MOŞ NICOLAE? – Vice la zi

20 de gânduri despre „Tu mănânci bătaie de Moş Nicolae?

  1. Ce amintiri frumuase a-mi stirniti domnisuara Lorena scumpa care tiu minte ca cum fuse eri care veniea barbatumeu beat de la servici de intelectoal miti-l loa pe Bogdan deo ureche cu cealalta mana de ma scuza-ti puta carel arunca an zapada zicea asa se caleste barbati care asta e fatalau trebue sa devina om gospodar. Ieu ma scundeam care plangeam de mmila lui frig mare ierea pe atunci nu ca acuma termopane aere conditionale si din astea realisari capitalisde salbatece. Ne ancalzieam cu lemne care Bogdan le aduciea din padure se caca pe iel de frica ursului porma mirosiea tuata casa care sotu meu zicea noi fi rpost sancalzesc pentru strada nu ne lasa sa aerizim domnisuara scumpa. Ne punea an botosei cate un banut bogdanproste ziceam care ierea totus ceva decat o palma peste scafarliie.

    • Ieu cred ca a-ti meritat acieasta palma domnu Zapada care une-ori mai trebue si astilalti mai batrani sa fie urechieati cand greseste. Sotu meu Dumnezeu sal erte la plesnit pe fimiu pana cand a dat ortu popi adeca sotu a dat nu fimiu care fimiu nu se puate spune ca nu e educat care bani ieruopeni ie an mana lui cu interogarea comunala s-au comunitara nu stiu cum ai spune ma erta-ti sant decat o beata pensionara. Daca nu a-ti fost cuminte Mosu nu v-a aduce cadouri ieu asea lam anvatat pe fimiu care alfel nu lam putut desvata de oranie an de zile na primit cadouri ia facut sotu meu ca iel erea intelectoal o poesie zicea asa daca puta tu tio freci nici cadouri nu primesti. A zis ca e scrisa de un pictor Cojbuc care la studieat la liceu ca erea mandria clasei de seral. Destept barbat Dumnezeu sal odicneasca.

      • doamnă, ce ne puteți spune despre dimensiunile peniene așa cum le-ați cunoscut la defunctul soțul dumneavoastră și la fiul dumneavoastră – înțeleg că acesta din urmă este încă în viață.

        • Vai domnu Nedormindu ceam patit din causa la antrebarea dumevoastra decat a venit Nelu pe la mine care ieu am vrut sa aflu censeamna cuvantul acela al dumevoastra care ieu nam vrut sa ma fac de ras cu Nelu si lam antrebat direct Nelu ce dimensiune peniana ai care dupaia mea tras o palma deam vazut stele verzi care la mine in bucatarie nu ieste asea ceva. Mea spus cas ma scuza-ti curva ca cum antreb asea ceva care trebuiia sa stiu secsul anal a zis trebuiia ca sal simt pe pelianu acela. Abea dupe ce a plecat nervos care meam dat seama ca va refereati la ma scuza-ti penix.
          Dar ieu sant femee cistita care vrieau sa v-a raspund sotu meu erea decat mediu care iel mereu spunea femee ieu sant intelectoal sefi de promotiie la liceu seral nu trebue penix prea mare care satisfactiea ieste la cap nu la ma scuza-ti pisda. Dumnezeu sal erte a fost om bun. Fimiu la mostenit pe tatatsau care nu putea pe mine eu find femee dar iel mereu cand erea micut spunea mama ieu vreau sa am tite si pasarica care a-si baga cocoselu antre picioare spunea sant fetita sant fetita il plesnea sotumeu pana scotea Bogdan cocoselu dintre picioare care tatasau il aranja napoi an chilot in positie normala nu dupe craci. Acuma nu stiu cum ie care am auzito totusi pe panorama de sotiie care iea zis odata ca ie rusineea barbatilor care sper ca se referiea la alceva trebue sa fii crescut deatuncea ca tare sar mihni tatasau unde ieste fiei tarina usuara.

  2. bai , am inteles cam tot , dar mama lui bogdan e personaj fictiv? si daca da, cine scrie atat de genial de prost ? da: trebuie sa scrii bine ca sa poti srie si prost …sau e un paradox care exista pe bune? sunt curios de raspuns

    • Domnu Fedragan ieu ancerc sa v-a anteleg mirarea ca cum adeca sant personaj fictiv adeca de poveste pai ce crede-ti dumevoastra ca pe Bogdan la facut vre-un desen animat nu tot din ma scuza-ti pisda a esit. Haide-ti ca ma inerva-ti de dimineata cu acusele dumevoastra care ieu niciodata nu misa spus personaj fictiv sa v-a fiie rusine care am o vrasta m-a face-ti acuma ca ieu nu ezist defapt. Ezist domnu draga care sant cu platile la zii pute-ti antreba la asociatiie.

        • Domnu Nedormindu ieu num amintesc ca sa v-a spui drept daca vam permis sam vorbit cu tu ieu decat vam respectat vorbesc cu adresare politicuasa care asea am fost crescuta. Nu stiu ceat vrut sa spune-ti cu pusta care ieu traesc an Bucuresti nu la unguri ne fura tara daca nar fi fimiu sa atrga atentiea la el pe bloc care iel e patriot nus vinde tara.

  3. mi-ai postat tarziu comentariul :)) erai prea ocupata cu nedormitu vs mama lui bogdan …. mamaaaa ai o lume intreaga acolo 🙂 ma mir ca mai ai nevoie si de alti oameni pe langa tine :)Meriti o cafea!

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

