Când edvărtaizării se dau umorişti

Deci, 51% din umanitate posedă pizdă. 51% din umanitate e a) pasiv sătulă de mitocăniile agresiv-machoiste, deci va tăcea din gură şi-şi va lua diet coke. b) activ sătulă de mitocăniile agresiv-machoiste, va urla „muie, Dr. Pepper, să ne sugi vibratoarele” şi-şi va lua diet coke, c) detaşată, dar sictirită de bancuri mitocăneşti machoiste, deci va zice „mai sugeţi şi voi pula cu umorul vostru de căcat” – şi-şi va lua diet coke. Prin urmare, asta e o reclamă la Coca Cola light, zic eu.

Tipii din publicitate NU-s umorişti. Dacă erau, erau deja scenarişti pe la emisiuni de umor şi n-aveau timp de frecat molozul la agenţiile de publicitate. Tipii din publicitate sunt nerds sobri cu pula mică, sclavi ai trendurilor şi ai cifrelor, curlingăi fără coloană vertebrală, trăitori din temenele în faţa marelui zeu – clientul.

Tipii din publicitate au primit taskul: targetaţi pe bărbat. Şi au luat-o nerd-eşte, cu toate fanteziile lor cu supereroi din adolescenţa plină de coşuri şi labă: bărbatul e o chestie musculoasă, insensibilă, care băleşte la filme de acţiune. Şi au ilustrat-o şcolăreşte, ca nişte nerzi clişeici, lipsiţi de fantezie.

Eu, să fiu bărbat, m-aş simţi jignită de eticheta asta, aşa cum, femeie fiind, mă simt jignită de reclamele female-targeted care te trimit la mop şi la cratiţă. Muie, edvărtaizări. Încercaţi să fiţi mai subtili, nu mai luaţi totul ad litteram, că uite.

Acum să vă zic nişte chestii despre cei mai mişto bărbaţi pe care îi cunosc: a) se uită la tot soiul de filme, iar ideea de filme de acţiune e cel mult un trolaj de o seară pentru ei. b) nu percep femeile ca pe o ameninţare, pe care s-o ţină afară din joc cu trucuri de adolescenţi întârziaţi de genu: chestia asta e dăcât pentru pule ca noi, c) au un umor infinit mai subtil decât sugeraţi voi cu retarzeala asta.

Nu neg, o să prindă la pula retardă şi dorkish. Dar ăia îndeobşte consumă vodcă ieftină şi poşirci contrafăcute. Şi li se rupe de numărul de calorii.

17 gânduri despre „Când edvărtaizării se dau umorişti

  1. Ăăă, cum să zic, doar proştii care nu au luat bătaie serioasă visează la lupte; de obicei după ce iei un omor serios care să te ducă la urgenţă şi să-ţi scoată harfele din tine pe perioadă lungă alegi: a) să ţii clonţu’ mic şi să te orientezi mai bine în spaţiu data viitoare, pen’că bătaia e rea şi doare b) să te apuci serios de studiat chestia asta cu bătaia. De obicei băieţii aleg varianta a); însă ambele categorii ajung la concluzia că viaţa bate filmu’ şi este imposibil să iei un bocanc în muie fără să îţi cadă nişte dinţi şi să te buşească sângele. Filmele suge!
    Vreau să zic şi eu un banc la temă: ştiţi care e cea mai grea operaţie pe creier? Să scoţi pula din mintea femeii! Ha-ha-ha!

  2. Eşti greşită, vorbeşti de advertizeri de parcă ar fi oameni. Sunt doar nişte agenţi de vânzări.
    George, la plural nu vine „harfuri”?

  3. Eu am senzația că reclama asta a fost acceptată de cel mai retardat director de la Dr. Pepper, sau ceva de genul.

    E penibilă, stupidă și simpliotă. Mi-aduce aminte de Idiocacy.

  4. Domnisuara Lorena scumpa am decat o rugaminte la dumevastra care ieu sant femee in vrasta nu pricep tuate cuvintele ce le scrie-ti aiciea care de exemplu aventaizer sau cum a-ti scris m-ai sus. Nu a-ti putea sa scrie-ti neste mesaje care pentru femei mai asea trecute pe prima tinerete care al 65 lea trandafir sa descis an buchetu vietei lor cu retete de mancare s-au de ce nu cum se aghete barbati care ieu dejea de 4 luni ma joc cu adimistratoru care parca simpt cum a-mi fuge timpu de subt piciuare as ancerca ceva nou care va rog sa nui spunet lu fimiu care bou find nuntelege ca si noi femeele avem nevoie de dragoste. Bogdane daca citesti asta mama sa sti de la batrana ta mama ca si femeile este uameni dragu meu are nevoe de iubire care nimeni nu le pasa de noi.

  5. Mesajul pe care l-am desprins eu din reclama a fost: „Drink Dr Pepper you fucking manchild. Do it while watching your shitty action flicks that glorify an adolescent-like idea of manliness.”

    Imi aduce aminte de o reclama penibila la Dead Space 2. Mesajul era: „Your mom will hate this game” si dadea secvente cu niste tanti care se arata socate/dezgustate de scene violente din joc. Acum faza e ca jocul este 18+, R-rated sau cum vrei sa-i zici. Deci sa inteleg ca advertiserii se adresau genului de twienty-something care vrea sa se razvrateasca impotriva lu macsa. Riiiiight.

  6. Da, mai este si cliseul ala cu barbatii care se uita la meci si beau bere, pe carea marseaza cateva companii. Ca si cum berea si privitul la meci e un mare semn de masculinitate.
    Adevarul e ca treaba asta produce man boobs si doar se stie ca barbatilor le plac tatile.

    Dar oricum bauturile astea dietetice sunt pentru oameni prosti. Cum sa beau mai multa otrava dar sa nu ma ingras. wtf???

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s